*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg er GRAVIIIIIID!!!!!!!!!! Å hjelpe meg! Tusenvis av tanker som surrer rundt i hodet mitt. Var sikker på at det ikke hadde klaffet, testet negativt i går og tempen sank 0,2 i dag. Men CB´n lyste gravid mot meg!!!! Billigtesten ble veeldig svak, så det kan være håp selv om dere ikke tror det. Har ikke så mye symptomer. Har hatt en del vondt i hodet. Brystvortene har også vært ømme, men det har gått bort de siste dagene. Har litt mensmurringer i dag. Vi hadde sex da EL-testen ble positiv en dag før EL, men ikke noe før og etter. Utrolig nok... Sender dere masse babystøv *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Håper dere ALLE kommer etter snart:)
Liaes Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 SÅ kjekt!! Gratulerer så masse!! :) håper det klaffer for meg denne mnd også,IKM idag,teste i morgen:) Kos den med den voksende magen og spiren din,så håper jeg vi sees inne på 1.tri;) Lykke til:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Åh, gratulere så mye=) Lykke til med den lille!!!!! Suger til meg babystøvet!!!!=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Endelig din tur=oD... Gratulerer så mye snupp...=o) Og når CB dig viser gravid så er du det=oD...(Erfaring=oD )hehehe Masse klemmer
Maja☆ Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Oj, så gøy. Endelig klaffa det for dere også. Det fortjener dere. GRATULERER SÅ MYE.
evius fikk junigutt Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så mye!!! Og lykke til med svangerskapet:o)
Allean, Fia og lillebror Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Kjempe masse gratulasjoner til deg:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 GRATULERER!! tar imot min del babystøv jeg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk alle sammen, men nå har jeg begynt å blø masse. Så da mister jeg vel da.... Åå så lei meg jeg er nå
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 åååå nei vennen... så trist... men kanskje det bare er blitt "in" for tanta å komme UANSETT liksom... la oss håpe på det... har du smerter da???
Allean, Fia og lillebror Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Å nei så trist. Krysser fingrene for deg...Og sender med en varm klem også,
Lillegull og spiren Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så utrooooooolig heldig du er:) Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) stoooor klem:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk for klemmen og trøstende ord. Jeg har ikke smerter nei, skulle ønske det bare var en festeblødning, men jeg blør så mye:(
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 gratulerer så masse!!!!!!!!!:):):):) vet akkurat hvordan du har det!!:) var hos legen i dag og fikk det bekreftet! deilig følelse!!!! hvis du har lyst at vi kan følge hverandre, ha noen å prate med så er det bare å sende meg post:) nok en gang: gratulerer!!!!!!!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 kaalrot, les innlegget over deg...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk. Men jeg har begynt å blø desverre:( Så tror nok jeg mister den lille spira mi. Men hvis det mot all formodning går bra så vil jeg veldig gjerne at vi skal følge hverandre:) Sender deg en pm hvis jeg er så heldig at jeg kan flytte inn på 1. tri. Gratulerer så mye!
Duo-yoghurt Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 Kjære *dreamer* Jeg synes det er utrolig trist at du muligens har mistet din lille spire! Så positiv som du har vært her mot alle de som har blitt gravide, så fortjener du virkelig en liten baby!! Det samme vil jeg si om baas! Hun også er alltid positiv til de som blir gravide...! Så håper det fortsatt sitter en liten spire hos deg Dreamer! Og Håper det fester seg en liten spire hos deg også snart baas! Unner dere virkelig det! Det ordner seg som regel alltid for snille jenter:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 21. september 2007 Kjære Vil bli MAMMA Tusen takk for det nydelige innlegget, det varmet godt:) Er så takknemlig for at det er så snille jenter som deg her inne. Betyr utolig mye for meg at så mange deler mine gleder og sorger, og det får meg til å smile og bare fortsette å stå på selv om ting er tungt. Jeg er også helt enig i det du sier om baas. Håper det snart fester seg en spire i magen din, unner deg og virkelig det:)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 21. september 2007 #19 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så mye! Kjempe koselig! Håper du får et fint svangerskap og at spiren vokser seg stor å sterk i 9 mnd!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #20 Skrevet 21. september 2007 skulle akkurat rope et kjempestort hurra, men så leste jeg lenger ned på siden! Gratulerer uansett, håper inderlig den lille spira di holder seg fast :-) tenk masse positivt og ikke ta sorgene på forskudd, dette skal gå bra.. er det lurt å besøke legen? (litt spørrende)... Jeg skal sende masse ønsketenkninger til deg, og håper alt går bra med deg og den lille spira di.. dette fortjener du vettu.. Lykke til!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 21. september 2007 Hei LilleMeg*1pp:) Tusen takk for et koselig svar og lykkeønskninger:) Prøver å tenke positivt, men er redd for at jeg blir eksra skuffa hvis jeg har for stor tro på at det går bra. Får se det an i helgen og teste på nytt på mandag. Ringte legen i dag. De sa at det var ikke stort de kunne gjøre. Enten så mister jeg eller så får jeg beholde. Mister jeg så trenger jeg heldigvis ikke utskrapning siden det er så tidlig. Men kommer nok til å ringe legen på mandag for å måle hcg, og evt starte utredning hvis jeg har mistet. Klem
Gjest Skrevet 21. september 2007 #22 Skrevet 21. september 2007 ååh, jeg får så vondt av deg.. du har jo ventet så lenge :-( skjønner du ikke vil ha for store forhåpninger, men da krysser jeg fingrene for at du blir positivt overasket hos legen!! hvis det har gått galt denne gangen så håper jeg inderlig for din del at det fester seg en liten spire snart igjen og at utredninga gir resultater.. Lykke til!! så det var skrevet over at det ordner seg for snille jenter, og det tror jeg på, så bare krysser fingrene vidre for deg! husk og holde oss oppdatert.. stooor klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk, du er jo så utrolig snill! Skal gi full oppdatering med én gang jeg vet noe, håper jeg kan komme med positive nyheter. Stooor klem:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 21. september 2007 #25 Skrevet 21. september 2007 så trist å høre da:( er enig med det noen av de andre har skrevet her; at du virkelig fortjener en spire!!! jeg krysser virkelig alt jeg har for at denne spiren sitter!!! hvordan går det med deg? så fort lykken kanskje skulle snu da:( lykke lykke lykke til!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå