Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 23. september 2007 ¨huff har ikke noe selvbeherskelse jeg *flau* brent av 3 ettermiddagstester nå,alle selvfølgelig negativ:( nei NÅ altså må æ jeg da klare å vente noen dager igjen da å ta på morgenurin istedet.er så teit vettu,dumt å ha billigtester i hus!!!
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #27 Skrevet 24. september 2007 Er det egentlig meg du skriver om? He He. Godt å vite at det er flere som har det på denne måten. Tror jeg har ikm i dag, så jeg tok seff en test, men negativ. Nå skal jeg vente til onsdagen om ikke tr kommer da. Venter henne når som helst nå egentlig. Men i går var jeg skikkelig kvalm og var ganske så øm i lysken, Mannen min bare ler av meg og sier at jeg er hyppokonder - og selvfølgelig har han rett. Det murret litt i magen, så derfor var jeg kvalm, og jeg støtte så vidt borti bordkanten, og derfor øm i lysken. Er håpløs jeg, men jeg ønsker meg så inderlig et barn til.
Mops7 Skrevet 24. september 2007 #28 Skrevet 24. september 2007 KJenner følelsen.. Jeg går her og venter i spenning. Kjenner jeg er livredd for å få mensen før jeg rekker å ta ny test. en dag over ikm nå...
*ønsker* Skrevet 24. september 2007 #29 Skrevet 24. september 2007 Ikm i dag, negativ test Ingen tr enda da, men jeg har mistet håpet
juzza Skrevet 24. september 2007 #30 Skrevet 24. september 2007 Har IKM på onsdag. Men igår fikk jeg plutselig brun utflod. Pleier å ha stabile sykluser, så skjønner ingenting. Regner med det er mensen som kommer.. Tok en test idag på morgenurinen, men den var negativ. Forrige gang jeg va gravid fikk jeg positiv tre dager før IKM. Men da mistet jeg. Huff.. vil så veldig være gravid!
Rafi Skrevet 24. september 2007 #31 Skrevet 24. september 2007 Begynte med litt brun utflod på fredag allerede, og har fremdeles litt. Har ikm i morgen, så regner med den dukker opp da eller onsdag. Men men, ikke noe å gjøre med det. Får bare prøve igjen etter tr. Et lyspunkt hvis den dukker opp er at jeg kan ta meg en fest på lørdag med alkohol... Men håper selvfølgelig jeg ikke kan drikke alkohol
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #32 Skrevet 24. september 2007 hah mersom att jeg klarte å vente til ons, men å fyre av ny test... hehe.... tok en idag tidlig,det var 2 streker,men er usikker på om det er skyggestrek eller gravidstrek... er borte inatt så får ikke tatt ny test før på ons. med morgenurin. spennende å se hva den viser...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #34 Skrevet 25. september 2007 tok en test i går,kom fram 2 streker,men det andre streket var nok en skyygestrek,for når jeg var på do nå så kom det blod på papiret og testen jeg tok var blendahvit:( så er mensen tid tenker jeg:( lei meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå