Gå til innhold

**** STORE TESTDAGEN 26.SEPT.*****

Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som melder seg på den?

Har ikm en gang mellom 24-27 sept. men 26. er dag 28...

hermer etter de som hadde testdag idag:P

spennende å se hvor mange som tester positivt,håper jo ALLE gjør det da:)

Lykke til!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke tr kommer 25. skal jeg teste :)

Skrevet

kjenner jeg meg selv så klarer jeg ikke å vente til 26. men skal prøve så godt jeg kan.testet i går kveld da,men rimelig negativ den ja hehe :P

Skrevet

Humre... Jeg har vært neg annenhver dag i to uker nå,og er snart blakk;)

sykt hvor vanskelig det er å vente, mn okay, nåå skal jeg vente sammen med deg:)

Skrevet

billigetester.com

Skrevet

når har du ikm da? :)

Skrevet

lol. I'm on it!!! Det der skal jeg ikke gå glipp av. Nå håper jeg jo åteste positivt før den rekker å komme fram da. hehehe, jeg er så ivrig att! Har egentlig ikke noe å klage på enda siden det bare er 2 pp...

Skrevet

ikm omtrent som deg.. 23 i utg pkt, men har akk sluttet med hormonspiral, så jeg har litt usikker mens enda.

Skrevet

Nå har jeg bestilt både eggl.ttester og gravitest. lol... har aldri prøvd eggl.test før... Skal jeg bare ta dem når jeg tror jeg kanskje har eggl?

Skrevet

Jeg vil gjerne også være med. Har vært her inne en stund men aldri skrevet innlegg. Er i 7 pp, men føler på meg at denne gangen vil det klaffe. Har ikm på mandag, men skal vente til onsdag. Artig med sånne felles tesrdager, morsomt å følge med dere jenter.

Skrevet

Det syns jeg også!! Håper vi klaffer allesammen!!! Hadde vært kjempemorro å fortsette på 1 trimester med dere!!!

Skrevet

håper det klaffer for du som har prøvd så lenge nå.

håper vi sitter med 2 strek på testen alle sammen på onsdagen:) eller før ;)

Skrevet

hehe:)

har ikke peiling ang. EL tester.

kjekt å ha sekkert:)

Skrevet

Jeg blir med på 26. Har IKM 23.

Håper så inderlig jeg er gravid!

Lykke til alle sammen. :)

Skrevet

Jeg melder meg på her... har hatt litt ustabile sykluser, men 26. er 30.dagen!

Er litt negativ da, har liksom ikke "følelsen" av å være gravid (har ett barn fra før)

Skrevet

jeg har egentlig følselsen,har klart å brent av 2 tester allerede.

men begge negative,men som sagt så er det noen dager til ikm enda da:P

jeg har å ett barn fra før av:)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på den... Har IKM 26. Men vi flytter i helgen og der har vi ikke nett enda... Har sikkert ikke fått ordnet det til onsdagen heller...:/ Men får oppdatere dere når vi er online igjen!:)

Lykke til jenter!

Skrevet

ja gjør det du:)

blir gøy å se hvordan det går med oss jenter:)

Skrevet

god morgen!!:)

4 dager igjen...:)

kom blod fra nesa i morrest når jeg snøt meg,kan være ett symtom det har jeg lest,hadde det slik når jeg gikk med min sønn å:)

å så klør det en viss plass,det å kan jo være ett tegn.

spent nå ja,har brent av 2 tester,men skal prøve å holde meg til onsdagen nå ...

hva med dere jenter,har dere symptomer?

Skrevet

Jeg melder meg på her tror jeg. Har ikm den 25, men om ikke tr er kommet den 26 hiver jeg meg kanskje med på testingen. Egentlig vil jeg vente til den 27 bare for å være helt sikker. Så slipper jeg å bruke så mange tester unødig. Er litt økonomisk av meg ;) har klart å vente de andre pp også, så jeg skal nok klare det denne gangen også.

Skrevet

Hiver meg med her.. Har ikm SENEST 24. men kan være fra i dag..

Testet negativt på Torsdag.. Men har ikke tr dukket opp til Onsdag så er jeg med på testing. :)

Skrevet

Hei. Klarer jo ikke vente jeg, så nå er jeg tom for tester. MEN... den jeg tok i dag var litt rar. Hva tror dere jenter... Da jeg tok den var den først litt rosa-skyggete på hele, sikkert fordi jeg måtte så veldig tisse. humre. Jeg tenkte jeg bare skulle kaste den, men etter å ha lagt i søpla en halvtime tok jeg den opp igjen. (det gjør jeg selvsagt hver gang.. håpløs!) og da var det en skyggestrek... Ser den tydelig, men den er ikke egentlig rosa.. bare en klar skygge... Jeg tror jeg er gravid, hva tror dere??? Huff, lyst å ta ny i morgen, men har ikke fler. Jeg er virkelig heeelt håpløs:S

Skrevet

Nårtid er ikm da?

Ta ny test på mandag. Løp ned på apoteket å handle ;o)

Skrevet

ikm i morgen, søndag:) Har endel mensmurringer... sukk.

Skrevet

Har ikm 26.sept. Håper så inderlig nå. 5 pp. Skal prøve å vente med testingen, men......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...