Gå til innhold

Leser dere pocket bøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Storgårdsfolk, Hannah, Sønnavind, Ingebjørg Olavsdatter?

Men har så lyst å begynne med en serie til,

men kanskje man heller kan byttelåne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mest glad i krim jeg:-))

Skrevet

Ok.. har du noen andre serier da? Det er de seriene jeg har..eller leser..

Skrevet

Nei, har aldri lest noen og eier ingen bøker i den genren. Men jeg har veldig mange andre gode bøker altså :)

Skrevet

Stort sett så er jeg altspisende når det gjelder litteratur, men slike serier orker jeg ikke gi meg ut på;=)

Mest glad i krim/spenning, men nå holder jeg på med en norsk forfatter ved navn Ragde: Eremittkrepsene. Bok nr 2 i en foreløpig triologi om samme familie. Fantastiske bøker!

Skrevet

☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥

Hvilke serier leste du?

Skrevet

Har ikke helt sansen for sånne bøker.. Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest noen heller da.. hehe.. Liker å lese om "gamledager" jeg.. altså før 1900.. gjerne enda lengre bakover også..

Skrevet

Ikke lest noe av det du nevner. Leser gjerne krim og kan også lese lett jentelitteratur på ferie. Da gjerne engelsk av Maryann Keyes eller tilsvarende.

Skrevet

Det er morsomt å se hva man foretrekker å lese her inn:-)

Noen som kan analysere oss?

Skrevet

Har du prøvd "utvandrere", "innvandrere" og hva heter den siste igjen? Bokklubben ga ut disse seks for minst en mannsalder siden(og det er jo som kjent 25 år), og jeg lånte dem i mammas bokhylle da jeg var femten. Syns de var veldig bra da. Handler om mennesker som reiste til Amerika i forrige århundre. Noen som har lest dem/vet hvilke jeg mener?

Jeg er ellers altetende når det gjelder bøker, men er kanskje mest glad i krim og historiske romaner. Pocketserier leser jeg ikke lenger; men gjorde det for den omtalte mannsalderen siden c",)

Skrevet

Å,nå kom jeg på et par bøker jeg likte godt av Ken Follett - Katedralen I og II - tror jeg har lest dem hvertfall tre ganger, jeg!

Handlingen er lagt til den engelske middelalderen.

Skrevet

HAr ennå ikke lest noen serier.

Men erglad i krim; Stieg Larsson, Ian Rankin, Jo Nesbø, Gunnar Staalesen.

Også trilogien til Staalesen er bra. Har nettopp vært igjennom Ragdes 3(Berlinerpoplene, Eremittkreps og Ligge i grønne enge).

Leser mest mulig på engelsk. Også mye engelske romaner både klassikere og mer moderne litteratur. Er lesehest selv, og har engelsk mamma som også er det. Så hun forer meg med alle bøkene sine når hun har lest dem:-)

Helt avhengig av å ha en bok på gang jeg, er nå midt i boken om Stalin.

Skremmende og interessant - at jeg faktisk finner sympatiske trekk hos ham er også litt overraskende...

Skrevet

Du liker mye av det samme som meg du! Stieg Larsson er bra. Jeg liker også Lisa Nilsson, hva synes du om henne?

Stalin - nei, det høres for heavy ut for meg!

Skrevet

Jeg er kanskje litt sær jeg da...leser det meste som Paulo Coelho gir ut :)

Nå holder jeg på med Zahir..

Stolt mamma til 2

Skrevet

Ikke lest noe av henne ennå, men nå er hun på listen:-)

Stalin er heavy ja, men da har jeg en ala Maryan Keyes ved siden av....

Skrevet

Den var til Maud...:-)

Havnet litt feil i rekken..

Skrevet

Det var vel ikke Lisa Nilsson jeg skulle skrive, det er en syngedame det, eller? Tenkte på Liza Marklund!

Skrevet

Jeg er elendig på bøker, men lydbøker har jeg funnet ut er en kjekk ting:)

Skrevet

Slenger meg på og oppfordrer deg til å prøve Marian Keyes bøker HI!!

Hennes bøker er lettleste og morsomme!

Skrevet

Jeg ser at jeg leser de samme bøkene som Tiggywinkle og Maud - Stalin:-)

Lisa Marklund er bra å lese, Lisa Nilsson har fin musikk:-)

Men krimbøker og litt humoristiske kvinnebøker er gøy.

Ellers har jeg lest masse alternative bøker oppigjennom, om mye spennende temaer. Det er ikke så ofte jeg får tid til å lese lenger, en film er jo litt raskere å komme gjennom:-)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har lest litt av hun: bl.a "vannmelonen", stemmer det? De var veldig greie ja:)

Skrevet

Jupp.. det stemmer.. Vannmelonen er skrevet av Keyes:=)

Skrevet

Det går stort sett i pocketbøker her i gården, lette å ha i vesken, men de seriene du nevner må jeg innrømme at jeg ikke har hørt om. Jeg er heller ingen stor krimfantast, men er ellers stort sett altetende og liker både bøker jeg bare kan rase igjennom og de som maner til ettertanke.

Skrevet

Jeg har heller aldri slengt meg på pocketbok-bølgen, men de står på rekke og rad på hytta hos mormor og morfar... Isfolket tror jeg det er da....

Jeg har oppdaget lesing igjen nå... er akkurat ferdig med "engler og demoner" etter å i fjor ha lest "davinxlrfycglfg-koden" (jeg vet jo ikke hvvordan det skrives)

den første var suggererende og spennende og deilig å lese, den andre var helt lik bare FRYKTELIG MYE SKUMLERE! Jeg liker godt å lese, og liker godt å lese bøker, men jeg gidder ikke selvhøytidelig kvasikunst... Tore Rnberg skrev ei bok på nittitallet som heter "renselse" MY GOODNESS... det er ikke mange bøker jeg ikke leser ferdig, men den boka er så svevende at store flyselskap burde kopiere patenten...

Ellers er jeg fryktelig barnslig i smaken - Anne fra bjørkely er elskebøker, Pollyanna bøkene er elskebøker, alt av anne cath vestly er deilig lesning både for liten og stor.

Jeg leset alkymisten - den likte jeg! skal tro om jeg ikke skal lese den en gang til..... også er jeg egentlig midt i parfymen, men den trigga noe i meg som gjorde at jeg ble fryktelig redd, såjeg måtte legge den fra meg og ta en pause - men jeg skal lese den ferdig..... en gang.

ha ha ha ha ha alt det valgte jeg å skribe.... :-)

jeg har ingen serie å anbefale, og jeg kan ikke byttelåne, men bøker liker jeg :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...