Gå til innhold

fjordinger gies bort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal høre med alle heste folk jeg kjenner jeg også, selv om jeg bor laaaangt unna ( Trondheim ) Men det finnes da hestetransport man kan leie... Håper noen kan redde disse hestene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å få tak i svigerfar som bor i Trondhjem/Agdenes, for å høre om han er interessert. Men han vil ikke snakke med meg.. *snufs*

Skrevet

Huff, så trist. Håper de får gitt dem bort til noen snille mennesker.....! Bor litt langt unna, pluss midt i byen! Kjenner ingen som kan ta dem heller!

Skrevet

Åååå, hadde jeg bodd i Rogaland hadde jeg reist og hentet en av de med en gang.. Har lang erfaring med hest, og fjordinger, men desverre bor jeg faaaaar away....

Nemi, hold oss oppdatert på rideskolen da, om de vil ha hestene.. Uff, grusomt å tenke på at de skal avlives...

Skrevet

jeg har og lang erfaring med hester og rideskolen er 6-7 min kjøretur herfra. sambo har stikki av med bilen og jeg skulle vært der en tur å snakket med de face to face selv om jeg pratet med mannen i hus om dette på tlf

Skrevet

fikk den mld jg oxo.. sendt til alle jg kjenner som driver med hest.. rir selv men har desverre ik tid til egen hest.. måtte selge min når jg fikk snuppa..

Skrevet

Nå ser det ut som hestene har fått seg hjem alle sammen, i hvertfall i følge min datter her som har gått rundinger siden ho fikk meldingen. (ho er skikkelig hestejente, har egen hest og kunne sikkert ha spasert til Rogaland og henta de før de ble slaktet!)

Skrevet

ÅÅÅÅ så fint da:) Fikk helt vondt når jg leste mld.. fikk den før jg skulle sove igår og har tenkt på de hele natta.. men har ik mulighet til å ta til meg en hest akkurat nå.. solgte min for 1 år siden..

Skrevet

Godt det då. At de har fått seg et hjem.

Hvorfor slakte, når de er friske og fine iliksom..

Skrevet

eneste han sa var at han skulle ringe henne så fort som mulig . fikk ikke kommet meg dit for sambo kom ikke hjem før NÅ og jeg må hente Nemi nå .. typisk :) men ser at de kanskje har fått seg hjem alle ihop . hold meg oppdatert så skal jeg si ifra hvis jeg får snakket med de på rideskolen :o)

Skrevet

fikk melding av mamma nå, hestene har visst fått seg nytt hjem ja, til noen som hadde lest om det på nettet! :) noen som så denne kanskje??

Skrevet

hehe, fikk ny melding av mamma nå, det var visst bare tull alt sammen! ei venninne av mamma hadde oppnådd kontakt, og det var en dritsur mann som hadde fått 500 telefoner i dag..

for en dårlig spøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...