Gå til innhold

noen som skal føde i elverum..?


Birgitte82

Anbefalte innlegg

nei, forstår godt det da!:) viktig å føle seg trygg når man er i den situasjonen her:) jeg hadde forresten et fint opphold på elverum og var så heldig å ha en superkoselig jordmorstudent hos meg nesten hele fødselen! hun var kjempeflink.. men det har selvfølgelig mye med hvem man møter på.. men nå er det ei lita tulle som vil ha mat igjen! god matlyst:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, her skjer det fortsatt fint lite. har vært innlagt på sykehuset en gang siden sist pga blodtrykket, men ikke noe som har skjedd enda... er liksom så spennende, det kan jo skje når som helst, men jeg kan jo risikere å vente enda en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er spennende:) her stooorkoser vi oss med trulta som endelig bestemte seg for å komme fem dager etter termin:) hun spiser hele tida da, så når vi var og veide henne i går så hadde hun lagt på seg over ett halvt kilo på seks dager!!! hehe:D ordentlig puppe-jente:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, alt bra med meg også nå:) fikk feber når jeg kom hjem og var sengeliggende med det og vonde etterrier i et par dager.. tror det kom av at det ble en del stress den dagen vi dro.. er ikke så sterk som man gjerne tror selv..;) men nå er alt bare topp!! litt merkelig å ikke ha den struttende magen mer:) begynner jo å nærme seg termin for deg også nå da!! hørte forresten her en dag at det er så mange som vil føde i lillehammer for der blir man satt igang om man bare er en uke over tida! synes alle sykehus kunne gjort det jeg.. babyen har det jo bedre på utsida nå det har gått over termin! gleder meg til å høre gode nyheter fra deg også!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hvordan går det med deg?? nå nærmer det seg virkelig fødsel!!! eller har det allerede skjedd..? håper alt er bra med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) alt bra med både meg og leon nickolai:) han ble født søndag 28.10.07 kl 15.49. ble til slutt satt i gang pga svangerskapsforgiftning. de tok vannet kl 10. og så begynte riene litt over 11, så fødselen gikk fort unna. og jeg syntes det vare en fantastisk opplevelse:)

 

kanskje det kan bli en trille tur en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!!!! gratulerer så utrolig mye!!:) så bra at du hadde en fin fødsel da:) var han stor da? må få til en trilletur en dag ja:) er du på facebook? jeg har noen bilder av sofie og pjokken min der om du vil se, men da må du bli vennen min isåfall!hehe;) bildene er bare synlige for de som er "venn" med meg der skjønner du:)

har forresten gruppeeksamen hele neste uke jeg!!det skal jo bli spennende .. hehe.. har heldigvis en veldig tålmodig gruppe som tåler ammepauser da;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...