Gå til innhold

Hvor feirer dere julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært hos foreldre og svigers, men i år skal vi være hjemme..

Regner med at vi kommer til å prøve på å ha det her fremover og da invitere familie hit..

Videoannonse
Annonse
Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Vi feirer hjemme :-)

Pinnekjøtt, hjemmelaget kålrabistappe, saus.

Grøt på formiddagen :-)

Lager en litt god dessert og så er det å sette seg å lese juleblader.. For så å pakke opp pakkene :-)

På kvelden setter jeg på en ribbe så T.E skal få ribbe til dagen etterpå - selv spiser jeg pinnekjøtt.

Skinkestek litt senere i julen;-) er endel på besøk og

Skrevet

Vi er hjemme hos oss selv og det har vi vært siden den jula jeg var gravid med mini:-) Svigers har de tidligere årene kommet til oss på middag og gaveåpning:-)

Håper det blir slik i år også, men er usikkert siden jeg har trumfet gjennom at vi skal ha middagen tidligere enn det vi har brukt:-) Får spørre dem neste gang vi møtes:-)

Ser ikke for meg at vi kommer til å feire julen andre plasser enn hjemme jeg:-)

Skrevet

Vi bytter på mellom hjemme, hos mine foreldre og hos svigers...

Skrevet

Æ vil VÆLDI gjerne være heime aleina me samboarn å sønnen våres på juleaften. Men dessverre, så e svigermor/svigerbestemor (litt komplisert) aleina, å dattra jobbe ofte i jula (e sykepleiar), så har ikkje samvittigheit å la ho sette aleina heller... ho har masse søsken (bor ca 45 min unna), men ho klare ikkje sove der... ho har ikkje bil, men det e ikkje problem, skulle alltids klare få ho dit, men ho MÅ ha si seng, å sine ting osv, så alt e så vanskelig! Dessuten e ho ei mare å ha med å gjøre, mas MAS MAAAAAS!!! Legge sæ bort i alt, klare IKKJE holde kjæft når ho burde osv.... blir så slitn... i jula skal man kose sæ, ikkje høre på ei kjeftsmelle. Kunne skrevve mykje meir, førr det e så mykje me dein kjerringa, men det her får holde.... Så... veit ikkje ka æ ska gjøre....

Skrevet

Julen feires alltid i London - sammen med MASSE familie... Har alltid vært en tradisjon for min del:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...