Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. september 2007 #26 Skrevet 19. september 2007 Vi har vært hos foreldre og svigers, men i år skal vi være hjemme.. Regner med at vi kommer til å prøve på å ha det her fremover og da invitere familie hit..
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #27 Skrevet 19. september 2007 Vi feirer hjemme :-) Pinnekjøtt, hjemmelaget kålrabistappe, saus. Grøt på formiddagen :-) Lager en litt god dessert og så er det å sette seg å lese juleblader.. For så å pakke opp pakkene :-) På kvelden setter jeg på en ribbe så T.E skal få ribbe til dagen etterpå - selv spiser jeg pinnekjøtt. Skinkestek litt senere i julen;-) er endel på besøk og
Tingelingelate med to tomater Skrevet 19. september 2007 #28 Skrevet 19. september 2007 Vi er hjemme hos oss selv og det har vi vært siden den jula jeg var gravid med mini:-) Svigers har de tidligere årene kommet til oss på middag og gaveåpning:-) Håper det blir slik i år også, men er usikkert siden jeg har trumfet gjennom at vi skal ha middagen tidligere enn det vi har brukt:-) Får spørre dem neste gang vi møtes:-) Ser ikke for meg at vi kommer til å feire julen andre plasser enn hjemme jeg:-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. september 2007 #29 Skrevet 19. september 2007 Vi bytter på mellom hjemme, hos mine foreldre og hos svigers...
DK+2 Skrevet 19. september 2007 #30 Skrevet 19. september 2007 Æ vil VÆLDI gjerne være heime aleina me samboarn å sønnen våres på juleaften. Men dessverre, så e svigermor/svigerbestemor (litt komplisert) aleina, å dattra jobbe ofte i jula (e sykepleiar), så har ikkje samvittigheit å la ho sette aleina heller... ho har masse søsken (bor ca 45 min unna), men ho klare ikkje sove der... ho har ikkje bil, men det e ikkje problem, skulle alltids klare få ho dit, men ho MÅ ha si seng, å sine ting osv, så alt e så vanskelig! Dessuten e ho ei mare å ha med å gjøre, mas MAS MAAAAAS!!! Legge sæ bort i alt, klare IKKJE holde kjæft når ho burde osv.... blir så slitn... i jula skal man kose sæ, ikkje høre på ei kjeftsmelle. Kunne skrevve mykje meir, førr det e så mykje me dein kjerringa, men det her får holde.... Så... veit ikkje ka æ ska gjøre....
Gjest Skrevet 19. september 2007 #31 Skrevet 19. september 2007 Julen feires alltid i London - sammen med MASSE familie... Har alltid vært en tradisjon for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå