Gå til innhold

hva jobber din mann/samboer med?

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann jobber som meg som rør ingeniør, men han jobber i Aker Kværner... jeg traff han faktisk da jeg i november 2000 ble innleigd på det prosjektet han jobbet i... og 2,5 uker senere var vi sammen... vi jobbet ikke så legne sammen før jeg begynte i en annen bedrift, nå er vi gift, har ei nydelig datter på 4,5 år og nummer to på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jobber innen finans men det hadde cært innmari greit med en snekker/rørlegger/murer/elektriker kjenner jeg... Tidligere var han offiser i marinen

Skrevet

Ingeniør med fordypning i militært geografi. Så han er i forsvaret.

Skrevet

...og min er den eneste glassmesteren her ser jeg

Skrevet

min er snekker som lager kjökkeninnredninger og andre möbler på bestilling. veldig kjekt når man skal pusse opp hus( må bare si at jeg fikk helt nytt kjökken forrige år og det er såååå fint)

Skrevet

Min er selvst.næringsdrivende og driver blikkenslagerfirma. Mye jobb ja...

Skrevet

Offshore, elektriker:-)

Skrevet

Renovatør :D hehe... men tjener sviiin på det.. :P

Skrevet

Samboeren min er revisor, men han er veldig flink til å snekre og ordne ting hjemme likevel :o)

Skrevet

Mannen min er CNC-operatør..

Sikkert kjekt det!

Jobber med datastyrte maskiner (fresing og dreiing) på et verksted, og jeg skjønner svært lite av det han driver med! :)

Men han trives, det er det viktigste!

Skrevet

Ingeniør. Jobber med datasikkerhet og overvåker nettet for hackere og berømte "ormer". Unødig å si at jeg aldri har virus på pcn min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...