Gå til innhold

hva jobber din mann/samboer med?

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

It =0) enda godt for jeg kan ingenting hi hi

Skrevet

Min er selvstendig næringsdrivende. Kjølemontør..

Skrevet

Min er personlig trener ved et treningssenter her i Fredrikstad..

iitllegg er han selvstendignæringsdrivende med et firma som tilbyr kosthold-og treningsveiledning via nettet..

Takk for det, for da for jeg hjelp til å komme i form igjen etter fødselen etter 6 mnd med bekkenløsning.. :-)

Skrevet

Yrkessjåfør=) Kjører trailer....

Skrevet

Samboeren min er programmerer og teknisk it rådgiver.. Så jeg har en kjekk datanerd:-)

Skrevet

kundeansvarlig i telenor kundeservice... fin jobb- bortsett fra turnusen..

Skrevet

Tømrer! Flinke mannen har pusset opp hele huset vårt, bygd stall til meg og garasj til oss =) Har spart alvorlig mye penger på å gjøre alt selv ja! Fornøyd med yrkesvalget hans ja!!

Skrevet

Min er advokat. Men nå bygger vi ut huset, så han kunne godt byttet til tømrer for en stund.. Eller elektriker.. :-)

Skrevet

Min samboer arbeider i privat barnehage :-)

Skrevet

Min samboer jobber Offshore! Og det er enormt mye kursing for tiden,så han er bare innom og snur:-( Savnes av både meg og 3 åringen vår!

Skrevet

Samboeren min jobber som bussjåfør. Men studerer ved siden av for å bli programmerer.

Skrevet

Min er utdannet eiendomskonsulent, men jobber som Økonomisk Rådgiver.

Skrevet

Min er "reisemontør" på serviceavdelingen til Rolls-Royce Marine.

Driver og reiser rundt i hele verden og kontrollerer oppstarten av nye motorer som firmaet har levert til båter og sånn... For å si det sånn, så vet jeg vel egentlig ikke helt hva det går ut på, bare at han er mye borte. Men blir ekstra fint hver gang han kommer hjem :-D

Skrevet

Min kjære blander borevesker og sånne greier. Mye kjemikalier, men det er stadig sjeldnere brannsår på han nå. ;)

Skrevet

Ikt-teknikker. =) Greie arbeids tider ;)

Skrevet

min er field engineer,reiser i hele verden og diller med veeeldig viktige ting. sykt gode penger,´men skulle så gjerne hatt ham mere hjemme nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...