Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 19. september 2007 #26 Skrevet 19. september 2007 Ble helt sjokkert jeg nå..... Er det virkelig folk som kjøper Pergotime på nettet? Hvordan i helsikke er det mulig å få kjøpt det på nettet? Det kan jo umulig være lovlig? Skal det være en spøk eller? Dette var virkelig årets.... Gidder ikke å ramse opp med nå moralpreken, for det burde faktisk ikke være nødvendig... Voksne nok til å få barn altså... og kjøper pergotime på nettet... jaja.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 19. september 2007 OMG... hold dere til topp temaet.. vi er voksne nok til å få barn, jeg har tross alt ei jente på 2.5 år... det er mulig og det er lovlig og lillepille.no er godkjent som apotek på nett.. noe mer du lurer på???
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 19. september 2007 #28 Skrevet 19. september 2007 Det argumentet var virkelig en høydare Men om man tar skrittet å gjør noe sånt er det iallfall kjempeviktig at folk vet at de bør ta en GU-sjekk først, og sørge for å få oppfølging av en lege iallfall.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #29 Skrevet 19. september 2007 "vi er voksne nok til å få barn, jeg har tross alt ei jente på 2.5 år... " Det argumentet holder bare ikke...det er 14-åringer som også får barn. Jeg tviler ikke på at du er en god mor, men her inne blir man jo nå nesten oppfordret til og gå på nettet og kjøpe Pergo på lillepille. Dersom vi kan behandle oss selv, hva skal vi da med leger?? Det er en grunn til at noen får Pergo og andre ikke. Det er ikke sukkertøy vi snakker om. Dette er ikke ment som et angrep på noen, og ja, vicky, pergo er kanskje akkurat det du trenger for og få syklusen din på rett kjør, men det er det en lege som må bestemme. Kanskje det er akkurat det gyn din gjør i morgen for alt det du vet:o) Om dette skulle bli et team senere i utredningen når h*n ber deg prøve Pergo, tør du da og si at det har du allerede prøvd?? Kjøpte det på nettet??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 Forfatter #30 Skrevet 19. september 2007 herregud, her lager folk opp sine egne meninger uten om å ha vært med fra starten av og da blir liksom svarene helt meningsløse.... ja jeg snakker om deg nightelf... det blir liksom skikkelig fjernt å lese svarene når du ikke har vært med fra starten av.. hvis du gidder å lese litt lenger opp ser du at jeg skal til gyn imorra, og at pergoen ikke kommer før om 10 dager.. altså jeg ser og hører hva gyn sier, og jeg får oppfølging derfra-.... blir for dumt når folk slenger seg på en debatt uten om å egentlig vite hva dere snakker om eller svarer på...
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 19. september 2007 #31 Skrevet 19. september 2007 Så du mener det er generaliserbart til alle andre da- det du sier om å sørge for oppfølging og dra til gyn i forbindelse med nett-pergotime?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. september 2007 Forfatter #32 Skrevet 20. september 2007 jeg skal ikke ta pergoen før jeg har snakket med gyn idag og hørt meg om det... syntes denne diskusjonen har gått litt over viddene her for var ikke dette som var spm i det hele tatt... hvorfor "angripe" meg fordi jeg kjøpte det over nettet igår, jeg har ikke fått det engang men allikevel er jeg et sttoooooort "problem" her inne.. syntes det er helt feil ovenfor meg... hva med alle de andre som har gjort det? men sikkert godt for dere å ha noen å hakke på... meeeen jeg vet hva jeg skal gjøre og ikke så dere kan godt slutte med moralen deres nå...
Gjest Skrevet 20. september 2007 #33 Skrevet 20. september 2007 Vet ikke helt hvorfor du føler deg truffet, det får bli din sak. Men jeg prater generelt jeg, og håper som sagt at de som bestiller slike ting på nett passer på seg selv. Satser på at du får det som du vil på gyntimen din i dag. Ingenting er bedre enn det!
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 20. september 2007 #34 Skrevet 20. september 2007 Ops.. det siste innlegget var ikke fra Frøya, men fra meg.. Sånn går det når man har besøk av Bim-folk som er pålogget på min PC.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå