Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #26 Skrevet 21. september 2007 Jeg hadde ikke godtatt at min datter holdt noen utenfor. Men jeg tror iallfall at vi har oppdratt henne såpass bra. Tror aldri min datter som er 12 år kunne funnet på noe slikt mot noen i det hele tatt. Hun eier heldigvis samvittighet. Jeg synes ikke Hi og mannen har gjort noe fælere mot jenta, enn hun har gjort mot dem. Hun er voksen nok til å forstå sine egne handlinger. Håper for hennes del at hun har lært av dette.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #27 Skrevet 21. september 2007 Jeg hadde heller ikke akseptert en slik oppførsel fra min 12-åring.(det hadde heller ikke skjedd) MEN: Å likestille en 14-åring med en voksen er ikke riktig. Hun forstår sikkert sine handlinger,men de er Hi og mannen som er de voksne her,og som bør oppføre seg deretter. Det hjelper jo ikke på situasjonen at de går ned på en 14-årings nivå??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #28 Skrevet 22. september 2007 Jeg synes det var en kjempeide det dere gjorde. Håper du forteller hvordan det går videre til oss. Jeg vedder på at hun snur på flisa. Hun vil nok ikke gå glipp av det hun kan få tenker jeg. Jeg råder dere også til å droppe å gi henne penger til å kjøpe julegaver til dere fremover. La henne jobbe for å tjene litt til slikt selv. Barn som får alt opp i hendene, blir ofte egosentriske og bortskjemte. ( Når en er så gammel som hun er, så kan hun feks tjene penger på barnepass eller feks husvask hos foreldre/besteforeldre)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #29 Skrevet 22. september 2007 Hvordan kan en mann med en datter på fjorten år klare å være gift med en person med tilsvarende mental alder? Hilsen mann med voksen kone
Kreoline Skrevet 22. september 2007 #30 Skrevet 22. september 2007 Dette var vel strengt tatt fars avgjørelse å gjøre. Han satte ned foten for sin datter for hvordan hun behandler sin stemor. Jeg for min del antar at det er far som ordner med gave til sin datter og slenger på navnet til sin nye kone og barn. Denne gangen valgte han å legge oppi halvparten. Man har lov å ta hensyn til andre menneskers følelser selv om man er barn. Her satte far ned foten ordentlig for sin datter, p.g.a uakseptabel oppførsel. Oppdragelse tror jeg det heter.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #31 Skrevet 22. september 2007 Hehe oppdragelse ja.... helt enig Lakerol. Kjempebra skrevet. ...Og JA... det er faren her som har gjort noe, ikke stemoren selv. Endelig en far som tar ansvar for sine barn. En som ikke bare leker snill "onkel".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå