Gå til innhold

Mange av dere som har været hos legen ennå?


Maja☆

Anbefalte innlegg

er visst ikke så vanlig å ta gu på svagerskaps kontroll lengre hvis ikke den gavide ønsker det spesiellt selv eller at det er på tide med en celle prøve

jeg har 1 barn fra før og har aldrig hatt en gu..utenom de undersøkelsene som ble gjort under fødsel da:p

jeg har termin 9 mai, er vel 7+1 eller noe og skal til lege 10.10:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til nærmeste familie og de som har spurt. Dersom det ikke skulle bli noe barn, så ser jeg ikke problemet med at familien vet det. Alle vet jo at det er en mulighet for at det ikke blir noe av og dersom det skulle skje noe såpass tidlig ser jeg ikke noe problem ved at andre vet at jeg har vært gravid. Dette er vårt barn nr. 3 og jeg tror ikke at de rundt meg har de helt store forventningene ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6 idag, og skal til legen om 2 uker. Da er jeg 8+6, eller dagen før jeg entrer uke 9 (eller går inn i min 10.uke)- som selvsagt er mye gøyere å si, hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen på mandag (24.9), og tok masse blodprøver og urinprøve. Jeg skal til gyn 5.10 og ny time hos legen 22.10. Jeg synes det er veldig betryggende å bli fulgt opp så bra, og at de allerede er i gang med å ta prøver. Jeg er i allefall frisk som en fisk, "bare" litt hormonell til tider...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i min 6 uke nå og skal til legen neste uke. Jeg har ikke fortalt det til mange, men kommer til å¨offentligjøre det ganske snart. Folk rundt kommer til å få vite det uansett om det skulle gå galt. Det er godt med støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i går. Fikk termin 16. mai og er 7+1. skal ikke på kontroll nå før uke 16. og da skal jeg til jordmor. hadde håpet på at jeg skulle få hørt hjertelyden , det gjorde jeg med første mann, men legen mente at det var litt tidlig enda. Målte vekt, blodtrykk, høyde og tok blodprøver. hadde tatt celleprøver i januar så jeg slapp :)

Ja og så fikk jeg helsekortet selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 10 oktober.Er vel da i uke 9.Håper at jeg klarer å holde på spiren denne gangen.I juni mistet jeg i SA i uke 9.Det var trist,men nå er alt bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

 

Jeg var hos legen for 1 1/2 uke siden, har termin 10.mai :) ....tenk, da kunne jeg allerede se det lille nurket (med innvendig ultralyd) som da var 7mm...og hjertet slo som en liten maskin!! Helt fantastisk!!

 

-gleder meg massivt- Lovemuffin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til legen dagen etter jeg hadde tatt 3 positive tester hjemme jeg. Hadde ikke bestilt time, men fikk treffe legen min alikevel. Det føltes godt å få bekreftet graviditeten av en lege, siden det er første gang jeg er gravid. Testene jeg tok hjemme var litt svake, så stolte ikke på dem. Er nå 5+5 på vei, har termin 30.mai. Skal på 1. kontroll den 24. oktober.

 

Je blir også litt forvirret av disse ukene. På min side her på Bim, står det at jeg er 6 uker på vei... Legen sa 5. Og terminkalkulatoren viser 5+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til legen 15 oktober da er jeg 8+3, da lurer jeg på om jeg klarer å karre til meg en liten ul innvendig eller utvendig - har litt lyst å vite at alt er som det skal så langt! Har ikke hatt noen prob med mine to andre svangerskap, men husker ikke at det virket så lenge til kontroller, ul m.m.... Krysser fingrene og koser meg det jeg kan - kvalmen dukket plutselig opp i kveld- lurer på om om jeg i det hele tatt sovner i kveld!!!!! Lykke til videre alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+5 i dag å har termin 23 mai, så tror nk du tar feil, husk dem regner fra mensen ikke fra unnfangelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på første kontroll på mandag.. er da litt over 10 uker. men var hos legen forrige uke og og ble sykemeldt.. men fikk ikke papirene osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen 15.oktober. I følge terminkalkulatorer på nettet er terminen 18.mai,har ikke skjønt dette med hvilken uke man er i enda så overlater det hele til legen. Fikk beskjed om at det var vanlig med første legesjekk rundt uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...