Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 19. september 2007 #26 Skrevet 19. september 2007 Men du Sophia Wilhelmina....hvorfor ikke fullføre hele utdannelsen når du først er i gang? Du kan gjøre andre ting med den enn å jobbe på avdeling i barnehage. Du kan for eksempel jobbe som styrer eller som støttepedagog eller liknende. Det er masse annet man kan gjøre også og man kan videreutdanne seg i forskjellige retninger.
september mamma Skrevet 19. september 2007 #27 Skrevet 19. september 2007 Jeg jobber som pedagogiskleder i en barnehage. det er en fantastisk spennende jobb.
moir4. Skrevet 19. september 2007 #28 Skrevet 19. september 2007 Jobber med regnskap i et stort transportfirma.. Stortrives i jobben jeg:-)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 19. september 2007 #29 Skrevet 19. september 2007 jobber i klesbutikk:)
Evab Skrevet 19. september 2007 #30 Skrevet 19. september 2007 Jeg er utdannet adjunkt, og jobber som kontaktlærer på 4. trinn. Trives som plommen i egget.
anette1982 Skrevet 19. september 2007 #31 Skrevet 19. september 2007 jeg jobber på et sentralbord/kontor og fakturerer, arkiverer og tar meg av litt ordrer. kjekt det
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 19. september 2007 #32 Skrevet 19. september 2007 Er utdannet Hjelpepleier & jobber i hjemmesykepleien ...Trives utrolig godt,men etter 7 år har jeg lyst til & prøve noe annet.Tenkte tannlegesekretær-da jobber men ikke turnus-ikke helg-ikke helligdager )...ahhhh,fantastisk!!
Krokka og prinsessa Skrevet 19. september 2007 #33 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ett år igjen på lærerskolen, men tar permisjon ett år nå. Ved siden av jobbr jeg på Rimi. (Men har startet permisjonen der også.)
tussemor <3 <3 Skrevet 19. september 2007 #34 Skrevet 19. september 2007 Jeg jobber på h&m ved siden av førskolelærer studiene. Jeg er helt sikker på at det er førskolelærer jeg vil bli, og er godt fornøyd med det valget. Jeg jobber et par dager i uken på h&m for å klare oss økonomisk gjennom studie tiden, og det er kjempe morro, trives kjempe godt
Sunniva78 har to små Skrevet 19. september 2007 #35 Skrevet 19. september 2007 Førskolelærer, jobber i barnehage:-)
(**,)78 Skrevet 19. september 2007 #36 Skrevet 19. september 2007 Jobber med produktforvaltning og -utvikling i et forsikringsselskap, trivst kjempegodt : )
håper på fulltreff Skrevet 19. september 2007 #37 Skrevet 19. september 2007 Jeg jobber med administrasjon og prosjekter i et forsikringsselskap. Trives supergodt!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. september 2007 #38 Skrevet 19. september 2007 Jobber på bolig/sykehjem. Nystartet avd hvor de som er for syke til å bo på vanlig bolig bor men som ikke er sykehjemsavdeling. Veldig spennede tungt men utrolig gla i jobben min=0)
trollemor med hybelboer Skrevet 20. september 2007 #39 Skrevet 20. september 2007 Hei, Jeg jobber som rør ingeniør ved et veft på vestlandet, det er kjekt å spennede, men noen ganger skulle jeg ønske jeg gjorde noe helt annet, som å jobbe som blomster dekoratør eller noe... En jobb du ikke tok med deg hjem på en måte, en jobb som ble avsluttet da du gikk hjem og som du ikke lå hele natten å grublet på...
stinky og poopy Skrevet 20. september 2007 #40 Skrevet 20. september 2007 jobber i butikk, glassmagasin - selger masse fine serviser og glass og bestikk, stortrives med det, selv om jeg er utdannet som noe helt annet skulle bare ønske butikk-jobb var bedre betalt, da hadde alt vært perfekt!!
Suturtang Skrevet 20. september 2007 #41 Skrevet 20. september 2007 Jobber som tannlegeassistent.Grei jobb,men dårlig betalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå