Gå til innhold

Hvor jobber dere`?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du Sophia Wilhelmina....hvorfor ikke fullføre hele utdannelsen når du først er i gang? Du kan gjøre andre ting med den enn å jobbe på avdeling i barnehage. Du kan for eksempel jobbe som styrer eller som støttepedagog eller liknende. Det er masse annet man kan gjøre også og man kan videreutdanne seg i forskjellige retninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som pedagogiskleder i en barnehage. det er en fantastisk

spennende jobb.

Skrevet

Jobber med regnskap i et stort transportfirma..

Stortrives i jobben jeg:-)

Skrevet

jobber i klesbutikk:)

Skrevet

Jeg er utdannet adjunkt, og jobber som kontaktlærer på 4. trinn. Trives som plommen i egget. :)

Skrevet

jeg jobber på et sentralbord/kontor og fakturerer, arkiverer og tar meg av litt ordrer. kjekt det

Skrevet

Er utdannet Hjelpepleier & jobber i hjemmesykepleien :)...Trives utrolig godt,men etter 7 år har jeg lyst til & prøve noe annet.Tenkte tannlegesekretær-da jobber men ikke turnus-ikke helg-ikke helligdager :))...ahhhh,fantastisk!!

Skrevet

Jeg har ett år igjen på lærerskolen, men tar permisjon ett år nå. Ved siden av jobbr jeg på Rimi. (Men har startet permisjonen der også.)

Skrevet

Jeg jobber på h&m ved siden av førskolelærer studiene.

Jeg er helt sikker på at det er førskolelærer jeg vil bli, og er godt fornøyd med det valget.

Jeg jobber et par dager i uken på h&m for å klare oss økonomisk gjennom studie tiden, og det er kjempe morro, trives kjempe godt :)

Skrevet

Førskolelærer, jobber i barnehage:-)

Skrevet

Jobber med produktforvaltning og -utvikling i et forsikringsselskap, trivst kjempegodt : )

Skrevet

Jeg jobber med administrasjon og prosjekter i et forsikringsselskap. Trives supergodt!

Skrevet

Jobber på bolig/sykehjem. Nystartet avd hvor de som er for syke til å bo på vanlig bolig bor men som ikke er sykehjemsavdeling. Veldig spennede tungt men utrolig gla i jobben min=0)

Skrevet

Hei,

Jeg jobber som rør ingeniør ved et veft på vestlandet, det er kjekt å spennede, men noen ganger skulle jeg ønske jeg gjorde noe helt annet, som å jobbe som blomster dekoratør eller noe...

En jobb du ikke tok med deg hjem på en måte, en jobb som ble avsluttet da du gikk hjem og som du ikke lå hele natten å grublet på...

Skrevet

jobber i butikk, glassmagasin - selger masse fine serviser og glass og bestikk, stortrives med det, selv om jeg er utdannet som noe helt annet :) skulle bare ønske butikk-jobb var bedre betalt, da hadde alt vært perfekt!!

Skrevet

Jobber som tannlegeassistent.Grei jobb,men dårlig betalt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...