*Urolig* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg jobber nå i barnehage.. (er bare parksis...går på førskolelærar utdannelse ) Og dette er virkelig ikke noe jeg vil jobbe med. Men har bestemt meg for å fullføre dette året alikevel, om det lar seg gjøre. Men tenker på å begynne på noe annet etterhvert...men hva? Trenger litt inspirasjon..har tenkt litt på administrasjons sekretær med fordypning i markedsføring eller regnskap... =) Hvor jobber du da? Liker du deg?
Niem og Patrick Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg jobber som elektromontør i en bedrift som heter LOS Elektro, trives veldig godt, og har vert på mye variert arbeid. Alt fra nye hus/gamle hus, båt, industri og reisejobber. Bare så synd det ikke er noen bra jobb for en stakkars gravid med ryggvondt
EnLitenPrins Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jobber på statoil jeg ;p Er ikke drømmejobben...men er bare for å has litt xtra penger siden jeg går på skole
LeNoAnMa Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg jobber offshore.. Trives godt med det, men det blir lange 14 dager (selv om de egentlig går fort) vekk fra guttungen som bare er ett år... Men deilig med en måned hjemme:)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jobber i en klesbutikk for damer. Elsker jobben min ;o)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg er lærer. Kunne ikke tenkt meg å jobbe med noe annet. Stortrives )
jente,jente, ? Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Jobber i veskebutikk.. Trives, men er nok ikke noe jeg kommer til å gjøre resten av livet nei..
Lillespireengangtil Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Jeg jobber på FameFotografene.
mamman te JM og M Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 jeg jobber som frisør!!! stor trives,men trur ikke jeg jobber som det hele livet nei!! er et veldig tungt yrke å syns at en frisør skal være veldig kreativ å de fleste blir mindre kreativ med åra!! :)
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Jobber på Clas Ohlson...hehe...Ikke noe jeg kommer til å jobbe med så veldig lenge... Vil gjerne prøve nye ting...=o) Men har mest lyst til å bli Jordmor da og det er det som er drømmen... Men drømmen lar seg vente...=o(
3 har blitt 4 Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Barnehage,men sykepleien til neste år;-)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Er hjelpepleier, jobber i hjemmesykepleien. Og det skal jeg gjøre resten av livet;)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Eg er hjelpepleier og storkoser meg i jobben... men om det blir det til eg blir pensjonist det spørst, om rygg ,skuldre og nakke holder.....men eg storkosa meg elska jobben min. Eg er på sykehjem men en kan og jobbe på sykehus, PU og diverrse andre plasser..
Maria&Casper Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Jobber som bartender. Men må finne ut hva jeg vil utdanne meg ferdig som innen mekanikk..
Dægern døtte Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Jobber som legesekretær, hos fastlegen min av alle ting he,he. Tenker på å bytte fastlege da, syntes jeg ser det; Gu i lunsjen over et par brødblingser og uttalelser som " klart du skal få sykemelding....så lenge du vil!!....."...hmmm tror ikke det.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Jobber på Jernia jeg! Trives veldig godt med farger og interiør, selv om det hadde vært gøy å prøvd noe annet.. Men vet ikke helt hva...
mrss83 Skrevet 18. september 2007 #19 Skrevet 18. september 2007 jeg jobber i resepsjon på hotell, liker jobben min. men dårlig stemning på arbeidsplassen for tiden pgs min graviditet og at jeg krever overtidsbetaling. så denne plassen skal jeg ikke tilbake til etter permisjon hvertfall. Jeg har kun en liten reiselivs/guide utdannelse, så jeg begynner nok på sykepleien etter permisjon.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. september 2007 #20 Skrevet 18. september 2007 heheh jeg jobber i barnehage. Pedagogisk leder på småbarnsavdeling. Kjempe koselig. Men hvorfor fullføre året når du vet at det ikke er noe for deg???
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 18. september 2007 #21 Skrevet 18. september 2007 jeg jobber 100% som anleggsgartnerlærling i trondheim kommune. kjempeartig og variert arbeid, men lønna er veldig lav, så dette er en mellomstasjon. har også en liten stilling (13,4%) i hjemmesykepleien, men der er det så utrolig dårlig arbeidsmiljø, at jeg kommer til å si opp 3 mnd før permisjonsslutt;) kvinnfolk, vi er ikke lette å jobbe med!
zadine Skrevet 19. september 2007 #23 Skrevet 19. september 2007 Jobber også offshore. Men synes det blir veldig lenge med 14 dager borte fra tulla på 2,5 år. Og nå når jeg venter nr. 2 så vet jeg ikke om jeg kommer ut igjen etter permisjon. Skal vel prøve hvordan det går, men....
rampejenta - ny spire Skrevet 19. september 2007 #24 Skrevet 19. september 2007 jeg jobber som assistent i en friluftsbarnehage. stortrives. men e r utdanna agronom..
-Lady Godiva- Skrevet 19. september 2007 #25 Skrevet 19. september 2007 Jeg jobber som blikkenslager i sambo sitt firma. Trives kjempegodt. Har selvfølgelig mange fordeler mht at det er den vordende pappa som er sjef,så jeg har kunnet tilrettelegge arbeidet og arbeidsmengden akkurat som jeg har villet gjennom hele svangerskapet. Kunne ikke fått en snillere sjef :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå