Gå til innhold

fy faen ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre ja. Når han behandler deg sånn. Hvilke signaler gir det til barnet/-a deres om du skal la han herse sånn med deg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring låssmeden og få bytta lås i døra før gubben kommer hjem også sett klærne hans utenfor. Det der hadde jeg ikke funnet meg i!

Skrevet

Det hadde jeg gjort altså.

Pakket sakene hans, satt de utenfor.

Jeg hadde ikke giddet å kjempe for denne mannem med mindre han hadde snudd totalt om. Han viser jo absolutt ingen respekt for deg!!!! Spiller ingen rolle om han er eldre enn deg eller ikke, det er nå visst du som er den voksne her likevel.

Skrevet

Ok. Det var jo trist da, men ring bestemoren du. Du trenger den støtten du kan få. Dette er jo en kjempebaby du har fått i "fanget". Han trenger litt oppdragelse!

OG en ting til. Skulle vært artig å vite hvem disse dustene som sto rundt å hørte på en meget privat samtale var, og at de attpåtil lo!!!!! Kanskje konene/samboerne deres hadde likt å vite det. Disse mannfolka er jo like barnslige som din.....! Mannen din har null respekt for deg som kan gjøre noe sånt. Ufattelig barnslig.

Nei fy f... Håper du kommer deg fint ut av dette. Det er han som har alt å tape........! Du og knærten klarer dere helt sikkert. Får bare håpe han ev. har interessen av å holde kontakten med barnet sitt, om det går så langt!

Trøsteklem

Skrevet

Huff stakkars deg, det der fortjener du ikke.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kastet han på dør,

en slik oppførsel er ikke akseptabel.

Skrevet

Kjipe greier...

Men han tror nok at du kommer med tomme trusler. Hvis du mener det, bør du gjør det. Eller blir det bare å rope "ulv"...

Klarer du deg uten han da? Økonomisk etc..?

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Spetakkel:

Vi kranglet litt da snuppa var to uker.. Da hev jeg alle klærne hans ut, upakket.. Han skjerpet seg litt da.. Men det har kommet tilbake..

Det virker som han er litt av og på- drittsekk.. Men når han først er det så er han det..

Litt rart å tenke på.. Denne gutten går for å være verdens snilleste.. Det er så kjedelig å høre om hvor snill han er nesten.. For det går jo bare i det...

Vet ikke helt hvordan det vil gå økonomisk.. Må nok finne meg et mindre sted og få støtte til etablering.. Jeg har jo tenkt på dette før..

Har ikke komfyr eller kjøleskap.. Det er jo litt viktige ting.. Ikke sofa heller..

Har sett litt på leiligheter før men finner ingenting som er 'stort' nok til både meg og A.V.

Ser litt på utgiftene jeg ville fått også..

Tlf, internett, husleie, strøm.. Det blir jo endel vasking og det er ikke billig..

Selv om jeg har en rik familie går jeg for lut og kaldt vann.. De støtter meg ikke i det hele tatt i noe.. En gang ringte jeg opp til de og spurte om jeg kunne komme siden vi hadde kranglet, men nei, jeg hadde sagt fra jeg var 16 og flyttet hjemmefra at jeg klarte meg selv..

Litt rart å si sånne ting til deg men du spurte og jeg følte for å få det ut.

Vet jo hva OS osv er på, men jeg er under rehabliteringspenger, med søknad om uførestønad tidsbegrenset.. Vet ikke hva som ville vært mest økonomisk.. Huff..

Det hadde blitt trang og vasnkelig.. Men kanskje bedre enn dette.. :_/

Skrevet

Tror nok det er bedre en å bli behandlet som en dritt. Jeg håper virkelig du kaster han på dør idag.

Sender en trøsteklem til deg.

HUSK!!!!!! Han fortjener ikke å ha en så flott jente som deg=) Og du fortjener noe MYE MYE bedre=)

Skrevet

Ja, jeg spurte fordi jeg syns det er litt dumt å bare skrike "Kast han ut" som mange andre gjør. Greit nok når man ikke har barn, men har man ansvar for barn må man nesten tenke seg litt om...

De fleste krangler jo litt.

Lykke til =)

Skrevet

Vennen... han der må du bare komme deg bortifra. Sånn oppførsel er faen ikke akseptabel. Å le på din bekostning og "dumme deg ut" foran alle kollegaene på den måten... det er faen meg frekt altså. viser at han har null respekt. nei hiv han ut. han får sove et annet sted ihvertfall frem til han har skjerpet seg, og bevist det. Økonomisk går det vel sikkert bedre når du slipper å legge ut masse penger i taxi... =P og så får du jo barnebidrag fra han, du får vel også dobbel barnetrygd, skatteklasse 2 og en del annet. hør med noen å trygdekontoret hvilke muligheter du har, kanskje du har rett på kommunal bolig... lykke til, dette klarer du=)

Skrevet

Alt må vel være bedre enn dette?? og siden tosken bruker over 4000 kr på taxi for å komme på jobb, så kommer du vel bedre utav det aleine uansett..

Og som alenemor så har du faktisk krav på støtte til både deg og barn, hvis du får uførestønad så kan du oxo søke forsørgertillegg, for det har du krav på (det har du jo på rehab oxo)

Så gjør deg sjøl og barn en god tjeneste, og hiv ut han idioten av en fyr!! Du fortjener da VIRKELIG IKKE en sånn idiot i hus!!!

Stå på, og masse lykke.

*lykketilogtrøsteklemmer*

Skrevet

For å si det sånn, så klarer du deg fint på tidsbegrenset uføretrygd, barnebidrag og barnetrygd..

Skrevet

Så den beste løsningen var å pælme han ut?? Men herregud da! Snakk om at HAN er barnslig, men dersom du velger å hive ham ut pga dette, er det DU som er barnslig!

Nei, get even!! Ta igjen du og vær like "morsom" på hans bekostning:-) Det bør han vel tåle, dersom han synes det er ok å gjøre sånn mot deg?

Sett hjernecellene igang, og finn heller ut noe faenskap du kan ta igjen på:-))

Gudd løkk:-D

Skrevet

Ikke så smart å ta hevn egentlig. Det er jo like barnslig, og det hjelper jo ikke på det som er problemet her. Nemlig at han sløser med penger på bruk av taxi.......!!!!!

Skrevet

hei snuppa..

får ikke tak i deg på msn..du er nok opptatt med å pakke..

ville bare si at jeg er her om du vil snakke..

stor klem og suss fra meg og marcus !!

Skrevet

Hey! Så det andre innlegget ditt. Ser jo at det ikke kun er en "funny-guy" dette her da...:-/

Ikke bare har han dårlig humor, han er direkte lam i huet også......

Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men skjønner godt at du bekymrer deg for økonomien når han ter seg på dette viset! Skulle vært unødvendig å ha slike bekymringer i hverdagen.

Hvis han svarer "pakk" så er vel egentlig saken klar også, eller....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...