Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg ringer mannen min nå. Jfr. forrige innlegg. Jeg tar en litt krass tone, forteller han hva jeg mener osv. Så hører jeg at han legger fra seg tlfrøret. Jeg fortsetter å snakke. Så hører jeg plutselig at det er masse latter, da går det opp for meg at jeg er på høyttaler??? SÅ SITTER HAN PÅ JOBB OG LER AV MEG MED VOKSNE MENN PÅ JOBBEN? FYFAEN!!
Mille** Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Er dette en mann du vil tilbringe resten av livet med?? For en dust!
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Akkurat det tenkte jeg også! Off, glad min ikke er slik. Tenk deg om 2 ganger.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Signerer de andre over her - han vil du ha? Hadde satt lås på døra med en gang jeg, bedt han stikke hjem til mor og vokse opp...
bambi på isen Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Er det mulig!!!!! Han høres ikke mye voksen ut!! Tror dere trenger en skikkelig prat når han kommer hjem!! Jeg blåste utav meg til min mann i sommer at jeg hadde mer en nok med de 3 barna vi har, jeg trengte ikke et til (les han)!! Han skjerpa seg litt da!! Lykke til
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Skal vi komme og hjelpe deg med pakkingen ?Alle på DIB ?
Solitude Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Oh my god !!!! Sier jeg nå bare... Så umoden oppførsel av en voksen mann, men ble ikke så overrasket etter det du skrev i ditt forrige innlegg så er det klart at denne mannen har mye igjen for å virkelig kunne være en "mann".. Høres ut som en liten drittunge ennå jo.
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 =O Åhhh fyyyyyy fader, jeg hadde klikkaaaaa!!!!! :@ For en barnslig, umoden dust!
WP-TLogPeanut Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 WHAT!? Å herre.... pakk tinga hans å sett de utenfor......eller nei...argh,kast bare tinga utenfor uten å pakke dem sammen først.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 pakk sakene hans og kast han ut! Forresten så voksen du er da som skulle være født i 1999! Like gammel som min sønn og skriver imponerende bra må jeg si!
Mulle :) Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Solid brudd på forholdet hadde det vært her.. Hadde ikke ville levd med en som var slik
Gjest Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Er det mulig? Fra han var det ikke mye respekt å få Du burde tenke nøye over forholdet deres hvertfall. Hadde ikke giddet å vært sammen med en sånn unge:/
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Herlighet så respektløst!Det der hadde jeg aldri funnet meg i..Helt utrolig at det går an,hvor gammel er han,12?
St.Sunniva Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 For en idiot!! De som har litt respekt for den man er sammen med gjør jo ikke sånt...Pakk tingene hans og skift dørlås ;-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 det tror jeg nesten hadde vært slutten på det forholdet for meg altså!! hadde noen vært SÅ respektløse mot meg, skulle det mye til for at jeg ville hatt de i livet mitt.. tror jeg også hadde gjort som hun over her sa, kastet alle klærne og tinga hans, data ol, UT vinduet..
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Er helt satt ut nå. Han er 30, blir 31 i år. Hver gang han skal vinne en diskusjon sier han til meg at "Jeg er 30 år og blablabla" men det er jo tydelig at det er bare i alder. Hehe født i 99ja, det er bare tull;o) 86modell jeg..
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Verste er jo at de på jobben hans: yngste er 25, så kommer mannen min med sine 31 og resten er 30pluss. Fyfaen.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 18. september 2007 #19 Skrevet 18. september 2007 Nei, dette hadde jeg f*** ikke tolerert. Leste det forrige innlegget ditt også,han virker ikke særlig oppegående og ansvarsfull nei. Få han til å skjerpe seg, ellers er det rett på dør. Du har nok med å ta ansvar de barna/barnet du har, om du ikke skal ta ansvar for han og. Lykke til.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. september 2007 #20 Skrevet 18. september 2007 Hehehe så utrolig bra!! Går det ann å være sånn?? Enkelte lever IKKE opp til alderen sin!!
kajak&Daniel Skrevet 18. september 2007 #21 Skrevet 18. september 2007 Helt enig med alle andre her. Det er nå du pakker sakene hans! At det går an å ha slik oppførsel.... Selv om årstallet han er født skulle tilsi at han er 30, så er iallfall ikke det i hodet! Jeg hadde aldri godtatt slik oppførsel. Det er jo direkte respektløst! Han sa jo selv "pakk", så gjør det da og vis han at du mener det du sier! Det at han bruker det at han er eldre enn deg i diskusjoner er også bare teit. Samboeren min er like gammel som din og vi tuller jo begge to med det at han er noe eldre enn meg, men hadde han brukt det på den måten hadde jeg bare blitt sur! Så du får sette en stopper for oppførselen hans nå før det går noe lengre. Det minste man bør kreve fra den man lever sammen med er respekt!
Dotten Skrevet 18. september 2007 #22 Skrevet 18. september 2007 Lykke til med pakkingen Eneste løsningen her. OM han ønsker å skjerpe seg, du ønsker å tilgi, og han VIL tilbake, så sett dere ned og gå igjennom hva som skal til for å få ting til å fungere. 30 år er ingen alder. Man kan være 30 år og null erfaring her i livet. Erfaring kommer ikke bare av alder, men også opplevelser osv. Har du god kontakt med mamman hans? Nei, hiv ham ut, og ta han tilbake kun aller nådigst Hjelper gjerne til med pakking jeg også Klem
Hobbyfotografen og Em Skrevet 18. september 2007 #23 Skrevet 18. september 2007 Kast tinga hans ut! Husk først dataen da! Eller kan vel bare sette den ut, for sikkert noen hunder som tisser på den om ikke det begynner å regne snart.. Skikkelig fjortiss han der!
Kosel Skrevet 18. september 2007 #24 Skrevet 18. september 2007 Her hadde han fått et ultimatum - skjerpings - erllers er det kroken på døren!! - er det mulig...
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 18. september 2007 #25 Skrevet 18. september 2007 Mammaen hans er alkoholiker og de har ikke kontakt.. Jeg tenkte kanskje å ringe bestemoren hans å si at "T.E kommer til dere i kveld"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå