Gå til innhold

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er sant det:-)

Det var vel igrunnen ikke han spesielt som holdt meg der så lenge......sukk.......det er mange år det!

Det hadde vært deilig å slippe disse tingene, men jeg kan jo ikke akkurat ta livet av ham heller, så jeg får heller bare trekke meg ut av "samarbeidet" med ham og gi blaffen i ham heretter. Så beskytter jeg meg fra hjerteinfarkt og det som verre er;-)

Klemmer tilbake:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Du har tydeligvis gjort alt for at han skal ha best mulig kontakt med sin datter. Nå kan du trygt la ham prøve selv..... noe sier meg at innsatsen hans blir temmelig laber....:=(

Skrevet

Jeg tror han føler seg riktig så god som pappa for han ringer jo tross alt en gang i uken!!!! Er ikke DET imponerende da?

Skrevet

WOW!!! For en fantastisk FAR!!!.... sa hun dryppende sarkastisk....;=)

Skrevet

Eh.......nettopp;-)

Skrevet

Hjelp, hva er det jeg hører. Så trist.... godt hun har deg og samboer.

Samtidig er det helt forferdelig at han ikke er den eneste pappaen her i forumet, som ikke stiller opp for sine barn. Hva er det disse karene tenker med egentlig??????? Og deres dumme nye damer, som ikke skjønner at en mann som ikke bryr seg om barna sine, ikke er noe å ha!!!!!!!

Min eks har også gjort mye dumt, men en ting skal han ha og det er at han stiller opp for ungene sine 100%. Det er jeg gla for.

Men han er heller ikke feilfri, hans ena søster som bor et stykke unna, sier at siden jeg flyttet fra han, glemt tantebarna sine totalt, de får ikke en telefon en gang på bursdagen sin). Jeg er fortsatt kjempegla i de barna, så fra meg, så er det både gave og telefon:-). Det setter de stor pris på.

Skrevet

huff huff. Det må være grusomt. Men til slutt er det jo far som har "tapt". Den dagen han våkner opp fra koma, og barn er blitt voksne og har sitt eget liv... Da kan han sitte der med skjegget full av postkasser.

Holder med deg i å ikke kontakte ham, og imøtekomme hans ønsker. Gi igjen med samme mynt! (sikkert barnslig, men gud så godt avogtil..)

Skrevet

Hei

vil bare si at jeg kjenner til den "typen" fedre fra jobben min (lærer). De skal ha all mulig informasjon, gjerne ukeplan på mail, andre brev i posten osv, men stiller de opp? Neida....og de stakkars mødrene som må deale med disse mannfolkene, uff...av og til skjønner jeg ikke at de orker, det er jo samme visa hver gang. Og hvis x-en av og til kommer på møter, kan jeg nesten garantere at han kommer for seint, slik at vi andre må sitte og vente...jada, du er ikke alene om grrrrrr!

Skrevet

Huff a meg Klatten, dette var ikke bra!*Enig med deg at xn fra hell er rette mottrekket her. Jeg blir stadig overrasket over fedre som bare gir beng i barna sine og har store problemer med å forstå grunnen til det. Dritgreis kommentar: De trenger ikke informasjon om ungene, for de vet ikke hva de skal bruke den til er veldig beskrivende. Så lenge de mannfolka oppfører seg som 4-åringer i sandkassa så er det like greit å bare glemme de. Håper datteren din er så stor at hun klarer å skille mellom farskap og omsorg og at hun skjønner hvem som er taperen her. For det er jo ikke henne, men hennes far.

Skrevet

Huff og huff!

Jeg har ikke personlig erfaring med fraværende eksmenn. (Jeg kjenner imikdlertid søsteren min sin og ser at det er mange likhetstrekk :-(( )

Så alt jeg kan bidra med i denne omgang er en trøsteklem!!

Skrevet

Takk for tanker og klemmer:-)

Det er jammen godt å se at dette ikke er et ukjent fenomen, men akk så trist......

Men det er godt å dele det og få ut frustrasjonen, og jeg har virkelig lyst til å drepe innimellom altså. Men siden jeg er snill pike, så skriver jeg det av meg istedet og det hjelper det også:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...