Gå til innhold

nå bærer det rett i seng,uten mat!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synest ikke at det var så ekstremt streng straff.Jeg har pratet med helsesøster endel om slåing og slik og hun sa at advarsler ikke hjelpte, hun måtte sitte i "skammekroken" med en gang.og ikke etter 2-3 slaget.

Når min datter begynne å hive rundt på maten sin slik du beskriver må hun rett fra bordet.Hun blir rasende. Men jeg spør alltid om hun er mett først.og forsetter hun ja så setter jeg henne på gulvet utenfor kjøkkenet.

Hun gjorde det i kveld også, men jeg pusset tennene og slikt på henne før hun måtte rett i seng. La seg uten en lyd. Hun er 17 mnd.

Jeg hjelper ikke å dulle og dalle med dem i det uendelige. Det kommer til et stadie da en må ta affer. Men det er min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI har jo skrevet at det var legge tid da og da blir det jo ikke en straff å legge ham.

Jeg syns ikke du skal være lei deg, alle kan få nok. For meg høres det ut som han ikke var sulten og rett og slett trøtt og sliten. Da er det helt greit å legges uten mat, han overlever. Jeg er vel av en av de som ikke er bløthjertet jeg da, som syns det er greit at unger kan snakkes til at de ikke skal kaste mat feks selv om det er "vanlig" i den alderen at de gjør det. De skal jo lære at det ikke er greit og og at tallerkenen skal stå på bordet. Man kan jo si det på en ordentlig måte.

Dette går bra, han klarer seg og det gjør du og! Og du er ingen dårlig mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...