RundLurt? Skrevet 17. september 2007 #26 Skrevet 17. september 2007 Det forundrer meg stort at enkelte foreldre driter en lang en i hvilke voksne som går sammen med barna deres dag ut og dag inn.. Hvor annerkjennende er de, hvor bevisste er de overfor hva de sier, når de sier det og om de sier ting som kan innvirke på DIN unges selvfølelse/utvikling for resten av livet!!!! *riste på hodet* Nei alle foreldre skulle demonstrert stort mot å ha ufaglærte til å gå sammen med barna sine!! Ja til flere førskolelærere i barnehagen, sett heller opp foreldrebetalingen en smule!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #28 Skrevet 17. september 2007 Overhodet ikke! Nå har ikke vårt barn begynt i barnehage enda, men jeg kommer aldri til å se ned på dem. Har selv vært vikar i en barnehage, bare en uke da, men jeg ble veldig fort klar over at dette ikke var en jobb for meg. Er veldig glad i unger, men for meg ble det feil "Å få betalt for å leke". Var slik jeg følte det, og vet jo det ikke bare er lek for de som jobber der,. nei all honnør til de som jobber i barnehage.. Og som flere over her sier,,, man hadde vel ikke overlatt det mest dyrbare man har til hvem som helst heller...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #29 Skrevet 18. september 2007 Overlater ungen min til en barnehagetante hver dag, jeg. Selv er jeg helsesøster... Og ungene blir elleville når de ser "onkel politi", mannen min, hente ungen i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #30 Skrevet 19. september 2007 Paulus lærte oss at vi ikke skal se ned på hverken slaver eller tjenestefolk. Nei ikke engang på kvinner(!) Altså ser vi heller ikke ned på barnehagepersonell. Med mindre de er assistenter, da. Assistentene ser jo selv de ledende pedagogene ned på. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå