Gå til innhold

Hvilken vogn har du ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

*Phil and teds e3 søskenvogn

- knall fornøyd! Kjempegod vogn, og er også den jeg bruker til lillebror om jeg skal ha vogna med i bilen

 

* brio kombi til lillebror -

ok vogn men synes den er for tung, og vi har hatt litt problemer med vår. Hadde ikke kjøpt den igjen..

 

* brio sitty til storebror -

kjempefornøyd, beste trillen som finnest! KOmmer aldri til å selge den, skal brukes til samtlige barn som kommer i denne familien =)

 

* teutonia timmy -

sovevogn til storebror, bruker den på turer der han skal sove litt, men er sjelden i bruk nå. En veldig god trille, pluss at den kan legges helt flat i ryggen.

 

*hauck paraplytrille -

en god trille, men den er alt for lav for meg.. klarer ikke å trille den skikkelig :(

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...