LegallyBlond Skrevet 16. september 2007 #26 Skrevet 16. september 2007 *Phil and teds e3 søskenvogn - knall fornøyd! Kjempegod vogn, og er også den jeg bruker til lillebror om jeg skal ha vogna med i bilen * brio kombi til lillebror - ok vogn men synes den er for tung, og vi har hatt litt problemer med vår. Hadde ikke kjøpt den igjen.. * brio sitty til storebror - kjempefornøyd, beste trillen som finnest! KOmmer aldri til å selge den, skal brukes til samtlige barn som kommer i denne familien =) * teutonia timmy - sovevogn til storebror, bruker den på turer der han skal sove litt, men er sjelden i bruk nå. En veldig god trille, pluss at den kan legges helt flat i ryggen. *hauck paraplytrille - en god trille, men den er alt for lav for meg.. klarer ikke å trille den skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå