Gå til innhold

Hvilken vogn har du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på og høre hvilken type vogn dere har? Er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio Race..Veldig fornøyd med den

Så har vi kjøpt en Emmaljunga Smart duo som står på Rudo og venter på oss :)

Skrevet

Simo kombi vogn, kjempe fornøyd:)

Skrevet

teutonia mistral-07

og jeg er suuuper fornøyd!!!!:-)

Skrevet

Teutonia duo prestige

Kjempe fornøyd!

Skrevet

Simo trehjuling hjemme og Teutonia Mistral som sovevogn i bhg.

Skrevet

jeg har til snuppe

teutonia mistral

basson duo

simo trille

buzz

bruker teutonia vogna i barnehagen og buzz en her her hjemme

Skrevet

Emmaljunga Scooter. Veldig fornøyd.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Gu' så mange vogner du har til ett barn! FInt for deg mener jeg :) Du trenger ikke å forklare selfølgelig :)

Skrevet

Teutonia Spirit S3! Sånn passe fornøyd..

Skrevet

Har en knallrød quinny buzz 07-modell. ville egentlig ha 06-modell fordi jeg mente sportsdelen var finere... men de hadde den ikke i hele norge i rødt (ringte hovedlageret). Ringte sverige også, hadde ikke der heller. Lurte på å ringe danmark men fant ut det var litt for gale... =P

Er ganske fornøyd med det inntrykket vi har fått av den til nå, har jo bare brukt den en ukes tid da... veldig lett og praktisk ihvertfall. tar lite plass og er enkel å få inn dører og heiser og sånn, praktisk siden vi bor i 13. etasje!

Skrevet

Simo kombi.

KJEMPE fornøyd =)

Skrevet

Kjøpte den nye Carena 3W tvilling.

Flere som har den ? Den nye modellen altså som nettopp er kommet ut ?

Skrevet

har brio kombi

easywalker tvillingvogn

brio zenit

paraplytrille

vil gjerne ha en quinny!

Skrevet

Teutonia timmy som sovevogn i barnehagen. Er ikke så god og trille for den dreier til venstre....dette var visst helt normalt at vogner gjorde sa damen jeg kjøpte den av på babyshop?! Hurra! Men selve vognen er jeg kjempefornøyd med.

Quinny zapp....helt grei til sitt forbruk. Liten og nett og fantastisk god å trille...det overrasket meg veldig. Hadde forventet at den skulle være litt vinglete, men det var den absolutt ikke.

Skrevet

Bugaboo Cameleon til lillesnuppa - er veldig fornøyd - har enda ikke funnet noe jeg er misfornøyd med:o)

Carena Easy til storebror på 2,5 år - han bruker ikke så mye vogn, men er grei å ha sånn i tilfelle....helt ok trille, men liker ikke at hjulene foran er så glatte, de sklir liksom oppå de glatte flisene inne på kjøpesentre - må låse hjulene da, og da er jo litt av "vitsen" med en lett trille borte spør du meg...ellers er den bra, men full liggestilling, fotbrett som kan reguleres og stor handlekurv under.

Skrevet

Vi har en Simo kombi, en OTH tvillingvogn og så hadde vi en Quinny buzz fram til sist fredag. Solgte den da vi vil ha oss en OTH singelvogn i stedet... :-)

Skrevet

Bugaboo cameleon

emmaljungaduo classic

abc kombi

carena dritt

Buggisen er den vi bruker,, valgte å ikke selge emmaljungaen siden jeg tenkte vi kanskje kom til å trenge den til skogturer o.l. men har brukt den kanskje 2 ganger etter at vi kjøpte buggisen (klarer uansett ikke selge den da, var første vogna til frøkna og jeg har blitt så knyttet tild en hehe) ABC kombien er sovevogn i barnehagen,, veldig fin til det formålet da den er gigantisk :) carena trillen er et jævla mareritt ut av en annen verden.

Er super fornøyd med alle vognene våre bortsett fra trillen. Finner jeg meg en fin reisetrille så er vel vognparken komplett hehe :)

Skrevet

har ei basson duo 06, ei emmaljunga scooter og ei gammel trehjulingsvogn som står hos farmor og farfar....

hva er egentlig så spesielt med disse OTH vognene? og buggaboo? hører de er de mest populære vognene nå for tida...

Skrevet

Bugaboo Cameleon

Mutsy Urban Rider

Veldig fornøyd med begge! (Sikkert den eneste i verden som er fornøyd med en Mutsyvogn..)

Skrevet

Vi har GT Safari og er kjempe fornøyd med den:o)

Skrevet

kan ikke snakke for oth, så på den men syntes ikke den virket så veldig praktisk. Buggise derimot er genial hehe :) Den er super lett, blir kjempe liten sammenlagt, har stor handlekurv, stor bagdel, svivelhjul foran sånn at trillekomforten blir ultimat, du kan snu vognen sånn at svivelhjulene kommer bak og de store hjulene frem hvis man skal gå på stier o.l., du kan bytte ut trekkene sånn at man kan velge mellom mange forskjellige farger, barnet sitter veldig fint i vognen, og sittedelen er ergonomisk formet.

Nei, jeg har BARE positive ting å si, og jeg var KJEMPE skeptisk til denne vogna før vi prøvde den.

Skrevet

Teutonia y2k2

carena easy (dritt vogn)

Nettopp solgt emmaljunga scooteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...