Gjest Skrevet 16. september 2007 #26 Skrevet 16. september 2007 dette er som å lese om meg selv.. en gang utro alltid utro?? STEMMER IKKE!! ja man kan stole på partner igjen etter dette.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. september 2007 #27 Skrevet 16. september 2007 men hvis vedkommende har vært utro 5-6 ganger, og forelsket i en annen utenom? kjenner til et slikt tilfelle.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #28 Skrevet 16. september 2007 joda...men det jeg mente var at det stemmer ikke på alle.. er jo noen som bare ikke klarer å holde fingrene av fatet..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. september 2007 #29 Skrevet 16. september 2007 ja det er det, men jeg stiller meg alltid spørsmålet om de virkelig elsker den de har hjemme når de driver på sånn....
Gjest Skrevet 16. september 2007 #30 Skrevet 16. september 2007 ja skjønner.. jeg kan faktisk ikke tro at de kan elske den som de har hjemme når de driver å ligger med 5-6 stk hele tiden.. det kan jeg rett og slett ikke tro.. hadde det skjedd meg og han hadde sagt,ja men jeg elsker jo DEG.. tror jeg hadde ledd han midt oppi tyrynet
frøken blå Skrevet 16. september 2007 #31 Skrevet 16. september 2007 vet ikke om jeg tror på det utsagnet, men for mange så gjelder det faktisk! men kunne ALDRI stolt på en kjæreste/mann/sambo som hadde vært utro før. ALDRI!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. september 2007 #32 Skrevet 16. september 2007 det er jo bare så vanskelig å sette seg inn i, man glemmer jo ikke den man har hjemme....og så likevel er det faktisk mulig å bedrive hor på den måten, og samtidig erklære at man elsker vedkommede....hm, kan jeg ikke forstå, men jeg tror faktisk at det er mulig..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #33 Skrevet 16. september 2007 tror det er mulig jeg også. for det er jo mange rare folk ute i verden så det skulle ikke forandre meg.. men hadde det skjedd meg så hadde jeg bare ledd om han hadde komt å sagt jeg elsker deg etter 5-6 andre. hahah
Avisa Skrevet 16. september 2007 #34 Skrevet 16. september 2007 Hehehehehe unnskyld at jeg ler Sug, men du får sagt det ..
*gurimallaika* Skrevet 16. september 2007 #35 Skrevet 16. september 2007 Bra svart "PrincessBabbel" !!! Har opplevd det samme og har akkurat de samme tankene som deg.. Jeg har dessverre sluttet å gi bort råd da jeg fant ut at jeg ikke følger mine egne. Hadde en venninne opplevd at mannen var utro hadde bedt henne om å kaste han ut eller pakke sakene sine på dagen, men jeg klarte ikke å gjøre det selv. Vi hadde hatt ett utrolig dårlig år da det skjedde, og vurderte selv å gå utenom forholdet for å få oppfylt mine egne behov. Men forskjellen på oss var at han satte det ut i praksis, mens jeg fantaserte om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå