MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #26 Skrevet 15. september 2007 Ja tror det...? Magen er hard ja, og kjenner masse nedpress ig vondt å sitte.... ER det rier tror du???
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 15. september 2007 er sammentrekningene vonde??
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #28 Skrevet 15. september 2007 Ja, det er liksom nedpress som gjør vondt, og magen strammer seg samtidig, men nå er det stille igjen, de kommer og går når de vil på en måte.... blir helt stressa av det her... HÅPER det tar seg opp iløpet av kvelden, at dette ikke bare er vanlige "festesmerter...." Hvordan går det med deg da?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #29 Skrevet 15. september 2007 Joda, still going strong;) Har litt småvondter... En av oss må jo ha flaks?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #30 Skrevet 15. september 2007 Ja ikke sant, 50/50.... Har også småvondter, så HÅPER det ikke gir seg, PAAAAAAIIIIIN - COME TO ME!!!!!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #31 Skrevet 15. september 2007 Hee:)) Hold meg oppdatert...
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #32 Skrevet 15. september 2007 ....nå, happy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå