Gå til innhold

Me wanne have RIEEEER....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja tror det...?

Magen er hard ja, og kjenner masse nedpress ig vondt å sitte.... ER det rier tror du???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sammentrekningene vonde??

Skrevet

Ja, det er liksom nedpress som gjør vondt, og magen strammer seg samtidig, men nå er det stille igjen, de kommer og går når de vil på en måte.... blir helt stressa av det her...

 

HÅPER det tar seg opp iløpet av kvelden, at dette ikke bare er vanlige "festesmerter...."

 

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Joda, still going strong;)

Har litt småvondter...

En av oss må jo ha flaks?

Skrevet

Ja ikke sant, 50/50....

Har også småvondter, så HÅPER det ikke gir seg, PAAAAAAIIIIIN - COME TO ME!!!!! :)

Skrevet

Hee:))

Hold meg oppdatert...

Skrevet

....nå, happy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...