MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 ....vannet har gått, slimproppen og... Mangler bare riene..... Noen tips for å få igang rier????
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hadde du vært på ahus idag eller var det noen andre jeg leste om...? hva sa de evnt? (Jeg skal også inn dit skjønner du, så derfor jeg spør..) Jeg sitter her selv, men vannet er ikke gått, bare slimproppen, håååååper det skjer noe snart for har hatt sterke kynnere og VONDT i ryggen i hele natt... er helt utslitt nesten...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 HappyDays...**FØDEKLAR**: Hva sa de til deg da de ringte?? Sa de noe anng vond rygg? Hadde du blod i slimproppen?
fru Senilix Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Har desserre ingen tips, bare sender en lykke til klem. Håper ting snart skjer her også, har lyst til å hilse på småen nå, liker ikke helt at blodtrykket er på tur oppover......
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Anonym: Nei, jeg har ikke ringt, så derfor jeg lurte på hva de hadde sagt til henne evnt.. Hadde ikke blod i slimproppen, men det er visstnok ikke nødvendig heller som jeg har forstått.. Men ja, sjukt vondt i ryggen å bare SLAPP.... Får vente å se, var sikker på at det skulle skje noe i natt, men det har stilnet veeeeldig av her nå... seff.... KANSKJE ILØPET AV ETTERMIDDAGEN/NATTA????
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 De gir kroppen min 3 dager på å sette i gang selv! Det beste er at kroppen setter i gang selv... Har ikke riene kommet innen tirsdag, setter de meg i gang... Hadde også ryggvondt natta som var, helt til vannet gikk...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 oooh... hadde du? (ryggvondt assa).. Kanskje jeg kan hååååpe på at vannet går i natt da... Lå bare å vrei meg i senga, måtte opp flere ganger for å gå rundt i stua, så vil jo HELST ha noe "igjen" for alt det der.. hehe.. De setter igang etter 3 dager ja, samme som de gjorde med en venninne av meg for noen uker siden. Vi får bare krysse fingrene for hverandre nå da!!! Kanskje vi sees på ahus om noen dager... hehe..
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2007 Jepp, vanvittige ryggsmerter!! Men det ble veldig mye bedre etter at vannet gikk inatt..!! Men det var ikke mensmurringvondt i ryggen, mer støtlignende smerter! Men om dette gjelder for alle, aner jeg ikke;) Ganske ekkelt at vannet går, det renner jo nesten hele tiden fram til ungen er ute..så går med sykehusbleier oppetter øra;)) *ler* Jepp, på Ahus er praktiserer de med 3 dager..men har hørt at det er forskjell fra sykehus til sykehus! Men kasnkje greit å gi det noen dager, før man gjør noe..!! Krysser det jeg har for oss begge *krysser* Hadde jo vært moro om vi endte opp samtidig..hehe!! Får holde hverandre oppdatert...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Er skikkert helt teit, men tør nesten ikke bevege meg ute blandt folk idag, TENK om vannet går i køa på Rimi liksom....?? ææææsj.... hehe... alt man skal tenke på.... Sykehusbleier oppetter øra.... NICE!!!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Ja du må BARE si ifra når det skjer noe mer... ble skikkelig spent her nå... tenker HVER natt at NÅ... NÅÅÅÅ skjer det noe... men NEIDA!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 Har hørt at bruk av vibrator kan fremprovosere rier, men jeg ettersom jeg husker er det ikke anbefalt... Men jeg husker ikke hvorfor...
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2007 Føler jeg skikkelig snasen med disse bleiene!! Fytterakker'n;) Lyden ( plastikklyd) når du går eller setter meg ned...uff! Skal ikke ut blandt folk resten av tida..kan jeg love deg;)) Skal si ifra...du og, sant Happy??
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Aaaah... herlig... skikkelig WRAPPED UP...hehe.. Har vært hjemme i HEEEEELE dag å prøvd å "mannet meg opp" til å dra på Kiwi... (herregud..), men nå vet jeg ikke om jeg gidder likevel.... Problemet er at vi ikke har mer MELK igjen og jeg drikker det som VANN for tiden... MMMmmm!!!!! Skal si ifra jeg MrsK...Regner med jeg hører nytt fra deg først da men... fytterakkern, du sniiiiker jo i køa, har ikke termin før 1.okt?? Heldig ass....
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. september 2007 Vet at jeg sniker litt ja...menstermin er 24 sept, mens ULtermin er 1 okt..! Eneste jeg vet er at UT skal ho;)) Bor'u på romerike?!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #15 Skrevet 15. september 2007 oookei... har både mensterm OG ul term på torsdag, så HÅPER ho skjønner å komme ON TIME!! hehe.. Ja bor på Jessheim, så skal inn på ahus. du da?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. september 2007 Bor i Nittedal'n jeg;) Og skal seff på Ahus...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. september 2007 #17 Skrevet 15. september 2007 Hmmm, hos meg m riene komme 12 timer etter vannavgang, ellers får jeg drypp.. Forskjellige prosedyrer fra plass til plass;)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #18 Skrevet 15. september 2007 Hehe, skal vi si at vi møtes der iløpet av helga eller...? på Ahus altså.. hehe... du kommer jo hvertfall til å være ferdig SENEST onsdag sikkert om du skal inn på tirsdag.... HELDIG du er!!!! Kjenner faktisk nå at jeg har vannvittig med nedpress (som jeg har kjent i over to uker snart...) men det kommer jo og går... NÅH har det begynt igjen... ooæææ... er så VONDT!!!! Når du har vondt i ryggen, går det nedover i låra og i rompa liksom....?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #19 Skrevet 15. september 2007 jah, og en ting til MrsK, har hodet festet seg hos deg? Det hadde det ikke på siste kontroll hvertfall, rundt en og en halv uke siden... Vet du hvordan det er på ahus om vannet skulle gå på meg nå da? Hører noen sier man må legge seg ned og ringe føden med en gang, hvis ikke kan navlestrengen komme rundt hodet på babyen.....?? oooææ....
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 15. september 2007 Jepp, da har vi en date;) *hih* Merker så smått at det øker på smerten her...kanskje bare ønsketenkning?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 15. september 2007 Hodet har ikke festa seg ennå på meg..men lå dypt ned!! Men det med å legge seg flat, gjelder mer med de som vet at barnet ligger i seteleie osv...! Da gjelder den 3 dagers regelen, om alt er bra på kontroll på sykehuset!! Men er fostervannet misfarga setter de sikkert igang før...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #22 Skrevet 15. september 2007 Næææh... sier du det?? så spennende!!! krysser fingrene for deg!! Her kan jeg knapt sitte normalt, ho presser så sinnsykt nedover, må gå litt... kanskje jeg skal ut å gå en liten tur..... Kanskje jeg klarer å GÅÅÅÅ ho ut??
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #23 Skrevet 15. september 2007 jeg vil også ha rier:=) men har ikke vært så heldig som dg da HI med vannavgang og at slimproppen har gått. så her er det lite som skjer:(
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #24 Skrevet 15. september 2007 ååh... herlighet.... PAIN!!!! Ligger jo å trykker som en GÆRNING nedover i bekkenet.... klarer ikke å ta tiden heller... mister oversikten her...
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 15. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 15. september 2007 Uff da? Har du rier/sammentrekninger/kynnere? Strammer magen seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå