Gå til innhold

Jeg tror kanskje dette er min sist pils..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil jo vise seg hvem som er mest amøbe når amøbebabyen blir født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se hvorfor mann på død og liv må ha den pilsen. Kan jo alltids drikke alkoholfri.

Det er jo lite å ofre, når du ser hva du får igjen......

Men det er jo opp til hver enkelt.

Skrevet

jaja, men du kan jo ta din første sigar imorgen! lyk til :=P**

Skrevet

Ta deg litt heroin istedet du, det er jo mindre farlig:)

Skrevet

Ta en titt på babytv..

Jordmor Siri sier at det er maaaaange som har drukket i begynnelsen av svangerskapet, fordi de ikke har visst at de er gravide. Og det er ikke skadelig.

Da er vel Siri også en amøbe da..?

Skrevet

Herregud, hva gjør dere alle sammen før dere vet dere er gravide da???, unngår dere rødt kjøtt, blåmugg ost, røykfylte lokaler etc. og alt annet som man helst skal unngå under graviditet, allerede FØR dere er vet om dere er gravide eller kanskje tror dere kan være det?? NEPPE!

Ta en øl el. to med god sammvittighet du HI!

Skrevet

min mening er enda at: planlegger man barn, eller vist man har mistanker om at man er gravid bør man holde seg unna alkohol!

Skrevet

greia er jo at hvis henne TROR hun er gravid og skal ta en test i løpet av de nermeste dagenee synes jeg det er helt på trynet å måtte ta en pils eller to! man driver ikke å fester om man tror man er gravid, det sier seg jo selv!

Skrevet

Carrie: 10 poeng til deg!!! ;-)

hilsen Hi :-D Muahhahahahaahaa!!!!

Skrevet

Jeg kjenner flere som har gått lenge uten å være klar over at de har værdt gravide. (inkl. meg selv) De har festet hver helg noen av de og plutselig får sjokkmeldingen. Hun ene hadde bare 8 uker igjen av sv.skapet. Tror du hun fikk nåjja eller??? Men, barnet hennes er i dag 7 år, og frisk som en fisk!!!! De andres barn er 2+ og de er også friske som man kan få blitt:-) Min er 5 og er ei aktiv og sunn jente. Jeg tok meg rødvin hver helg tror jeg. Drikker alltid vin til maten. Spesielt i helgene. Jeg tog det knusende med ro da nyheten kom.

Sier ikke at hi har så veldig sunn fornuft her, men fosteret tar neppe skade. Bare ikke drikk noe mere nå, så tenker jeg det ordner seg jeg ;)

Hilsen mor med 3 barn + en i magen ;) (drikker ikke!!!!)

Skrevet

PS: JEG ER GRAVID!!!!!!!!

...og tok 1 pils i går for å skjule det... Ordner seg nok, haha!!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...