Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 ...for i løpet av helga tar jeg nok testen. I morgen blir nok min siste fest på en stund. Håper jeg!!!! ps: Turbotrollet og Jeab: konkurerer dere om å skrive flest innlegg her eller? Virker sånn!! Skriver for å bare skrive ser det ut til... Hilsen siste pilsen
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hvorfor drikke vist du tror du er gravid????
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg vet jo ikke det enda da. Er mange som har gått gravid uten å vite noe lenge, og dem har det gått bra med. Er bare en siste fest liksom. Tester jeg i morgen eller i dag, klarer jeg ikke å drikke. SELVFØLGELIG. Men jeg vet jo ikke om jeg gravid nå hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 uansett.. det er en risk og ta. kan ikke skjønne at du vil ta noen sjangser... menmen.., skal ikke dømme deg på noen måte.. men tankegangen din er jo helt bak mål etter min mening! jeg og kunne sakt, det er jo bare en fest. men vist du er gravid, så er du like gravid nå i begynnelsen som du er i slutten. er ikke mitt barn du risiker.. heldigvis.... gjør som du vil..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 tviler ikke.. det virker ikke som du har noe særlig i topplokket, men det skyldes vell den unge alderen din.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 jeg er 24, og ikke dum. Bare gidder ikke å gjøre som alle dere andre fjoller. Barnet kommer forran alt blabla..jo, klart det gjør, men alle vet at en kveld til med KUN et par glass vin/øl ikke skader. Det kan dere seriøst ikke mene!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Det kan være akkurat den pilsen du drikker nå barnet tar skade av, det vet du aldri.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 du burde tenke deg litt om.. jeg drakk før jeg viste at jeg var gravid. og i dag sitter jeg me dårlig samvittighet forde om alt står bra til med beibisn i magen... det er ikke sikkert at barnet tar skade av litt alkohol, for et lite nurk tåler ganske mye, men du har ingen garanti noen veier.. men hvis du er gravid, hvor langt på vei?? for før morkaken blir "laget" er det ikke like farlig med alkohol som etter at barne begynner å ta næring fra den....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 stinepijah...dette vet du vel ikke... dU tar grundig feil. http://www.aftenposten.no/helse/article1794583.ece
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 jo, vist du tenker slik, velger jeg og kalle deg dum!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 det var denne beskjeden jeg fikk hos jordmoren..!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 stine: vist du helt alvorlig tror at ikke barnet eller em. tar skade av alkohol tidlig i svangerskapet, så tar du grundig feil. det er faktsik de 3 første mnd. som er kritisk. og etter min mening, drikker du bevist vist du tror du er gravid er du faen ikke frisk i hodet. greit vist en ikke har planer og ikke aner noe.. da er saken en helt annen-.. men hallo?=?? få deg litt kunnskap...merker du er ung og uerfaren ja...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 da har du en helt idiot til jordmor. er selv sykepleier på føden og kan si at hun er på trynet!Q vist jeg var deg ville jeg skiftet jordmor. denne var til stine-jenten,
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 ung og uerfaren?? hva har det med saken og gjøre?! og jeg sier ikke at det IKKE er skadelig i begynnelsen av svangerskapet, men mindre...!! jeg tenker jo da at hvis denne personen som drikker og tror hun er gravid ike burde få noe barn nå, da hun er villig til å utsette barnet for dette. men... jeg bare delte infoen jeg har fått.. var ikke værre en det! jeg kan ikke noe for om jordmoren gir meg feil info vell...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Legen min sa det samme til meg.... Jeg hadde drukket da jeg var 3 uker på vei (visste selvfølgelig ikke at jeg var gravid), og var bekymret for dette. Legen sa jeg skulle ta det helt med ro fordi det ikke hadde festet seg ennå på det tidspunktet.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 da er vi 2 som har fått den infoen da...
Amanda- Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 hehe.. ser ut til at HI har klart og lage en disk. ja.. hehe...håper for din skyld at du lar ver og drikke... vet du hva.... tror egentlig ikke dette innlegget er så seriøst... hehe
Ikkelektuell Skrevet 15. september 2007 #20 Skrevet 15. september 2007 Mener du å si at mine grunner til å skrive innlegg må være godkjent av Anonym?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #21 Skrevet 15. september 2007 Jeg synes virkelig ikke du burde drikke dersom du skal ta en test i løpet av få dager. Det virker ikke som du er rede for morsrollen ved en slik umoden atferd.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #22 Skrevet 15. september 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=396065 "Det å drikke alkohol vil alltid innebære en risiko for det ufødte barnet, uansett hvor små mengder man drikker. Derfor er vår klare anbefaling at kvinner som er gravide eller planlegger å bli gravide, ikke bruker alkohol."
Amanda- Skrevet 15. september 2007 #23 Skrevet 15. september 2007 skal si meg enig med anonym 11:27 der ja.
lillebror er " forsinket" Skrevet 15. september 2007 #24 Skrevet 15. september 2007 Hvis du har fulgt med på nyhetene de siste dagene, så ville du fått med deg de nye forskningsreseultatene!!!! De påstår nå at det er mere skadeligt med alkohol for fosteret enn med HEROIN. Det sier vel litt. Da er det lov til å tenke............................
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #25 Skrevet 15. september 2007 Ta den pilsen din og nyt den du! Ikke bry deg om alle disse amøbene her inne. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå