Gå til innhold

Hvor mange er i full jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22, jobber som sykepleier og tar det som en selvfølge at jeg skal jobbe helt frem til permisjonen. Skulle det komme store problemer får jeg evt. ta det da. Syns det er fint å jobbe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i full jobb, men var 20 % sykemeldt på grunn av kvalme deler av 1. tri.

Er glad jeg er i jobb, da går dagene fortere.

Satser på å være i full jobb frem til jul iallefall, går ut i perm. 19 januar.

Har lang reisevei med tog og gåing fra stasjonen, så jeg får se utover hvor tungt det blir.

Skrevet

Uke 19, håper jeg klarer full jobb helt til permisjon. Kontorjobb, men litt reising - sjefen vil avlaste meg litt på det i alle fall de to siste månedene. Veldig trøtt, så det blir ikke rom for mye utover jobb, men forståelsesfull samboer, så det går fint. Tror jeg hadde blitt tullete av å være hjemme også.

Skrevet

Jobber 100 %. Vet ikke om jeg går helt fram, selv om jeg har en forholdsvis enkel fysisk jobb på kontor. Dagene er stressende psykisk, og jeg har 4 andre barn pluss mann som krever sitt..

Jeg er 19 uker, skal til lege på tirsdag, og skal høre om jeg kan få jobbe deltid en periode.

Skrevet

Jobber 100% i en jobb som til tider kan være svært stressende - men det går stort sett greit. Sliter med kvalme når jeg reiser hjem fra jobb - jordmor mener det er fordi jeg er sliten, men jeg vet ikke helt. Var hjemme fra jobb noen timer igår pga kvalme/hodepine, men reiste på jobb og jobbet 4 timer.

Er forøvrig 18+3 og har mål om å jobbe lengst mulig - men kjenner det hadde vært svært deilig å vært hjemme litt nå (men det er kun fordi jeg føler meg litt lat for tiden).

:-)

Skrevet

Jeg er i full jobb som baker.

Er nå i uke 19,og det er ingen problem selv om dagen min består av mye løfting, bøying opp og ned,og står hele arbeidsdagen.

Jeg får nyte det så lenge det varer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...