Gå til innhold

baas er du her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm da får vi se:) skal se på det huset med røde karmer i moregn:)

vi får bare være tolmodig med å se hva testene viser..he.he

men jeg har forsten hatt myyye halsbrann,men det kommer jo også ofte av andre ting også,så jeg vet ikke.

Som sakt så kan jeg ikke si 100% at du er gravid nå,men jeg får opp at neste svangerskap vil gå fint,,får opp endel kvalme og svimmelhet,men det er vell sånn som følger med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TIL TREDJEGULL..

Har svart deg inne på spå sidene,vil ikke svare på denne tråden da jeg får endel spørsmål om jeg kan se på folk.

Skrevet

Jeg så det, og har kommentert svaret ditt. Om du har lysst og tid så håper jeg du kommer med enda en tilbakemelding.

Og stratosen... Kan ikke du se hva du får opp også???:-)

Skrevet

jeg håper nesten at jeg blir kvalm for da vil jeg føle meg skikkelig gravid vertfall!!!!!

er rart d med mamma at hun føler seg uggen når jeg blir gravid..så ille at hun vurdere å gå til dokter...testa dette forrige gang jeg ble gravid..og den dagen jeg fikk bekrefta pos test da ble hun bra igjen...

jeg skjønner jo at du ikke kan si 100prosent men....jeg synes det er utrolig gøy viss d stemmer... :)

og jeg har tro på deg:)

ser du noe annet på meg da:) ???

jeg fikk plutselig opp bilde av en bil når jeg tenkte på deg nå..hmm..jaja

Skrevet

ja du har rett igjen du:) vi har netopp kjøpt oss en splitter ny bil,så den koser jeg meg med om dagen:)

så rart det med moren din da..kansje det ligger litt i fam det med å se/føle ting:) håååååååper du har en liten spire i magen nå assa:) hadde vært sååå gøy:) da må du holde meg oppdatert:)

får inn noe med gress??sier det deg noe?

Skrevet

dette er sprøtt altså...grattis med ny bil...

nei får ikke opp noe med gress...ser ikke ut som det er så stor plen på det huset som jeg har sett tidligere...men..

vet ikke hva du tenkte på med gress....

føler veldig spente følelser hos deg...nervøsitet...føler at du har mange ting å tenke på om dagen...kanskje du burde prøve og slappe av litt mer..??

Skrevet

får også opp ordet stress...og kjenner litt stressmage i magen min...

stresser du mye og om dagen?

Skrevet

hmmm vet ikke om jeg stresser så mye,men jeg tenker jo konstant på dette med svangerskap,så det kan jo være at det stresser kroppen..får prøve å slappe av litt.

Skrevet

leste du innlegget ovenfor også????

Skrevet

det med gress??

jeg føler det med gress har noe med deg å gjøre??ikke meg.

Skrevet

den andre tråden som handlett om spåing?ja den så jeg

Skrevet

nei d med gresset...jeg la to innlegg etterhverandre:)

kanskje vi skal fortsette tråden på spåsiden??eller en helt annen side:P ??

Skrevet

nei jeg synes vi kn være her jeg,for vi begge er i pp og vi har tilfelles dette med å se/føle ting,så jeg synes vi kan være her:)

Skrevet

Men nå må jeg legge meg jeg,,skal opp tidlig i morgen,men vi snakkes i morgen:)

god natt:)

Skrevet

se den nye tråden jeg har laget da!!!

Skrevet

he.he ja jeg har sett på den,men du mente vell at vi kunne se på hverandre på den tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...