Lillegull og spiren Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hei:) ja jeg er her:)har sett etter deg noen ganger
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 uff..hehe.. nå er jeg her såvidt da... kan du se om jeg er gravid nå....Føler det...aurora trodde også det... kan du prøve å se????please... takk takk..
Lillegull og spiren Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 hmmmm:) får et lita ja på deg assa:) så det er mulig du har en liten spire i magen din:) men jeg får det ikke frem så veldig tydelig,for jeg har netopp ståt opp..he.he håper du har en spire der da:)
krokkodilla:-) Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hei Baas. hvordan spår du? kan du spå meg? hva trenger du å vite?
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 åååååååååååååååååååååååååååå du måååååååååååååå prøve å se en gang til... please????er jo en uke til ikm enda så kan vere derfor du fikk fram et lite ja....
Lillegull og spiren Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 hei:) ja jeg føler meg gravid når jeg ser på deg,så jeg tror du kan være gravid nå.hååååååper jeg har rett nå da:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2007 det håper jeg også!!!ahhhhhhhhhh jeg klarer ikke vente lenger!!! aurora sa ja også..men nattinatt trodde ikke..men kan jo vere fordi det er veldig tidlig enda.. tror du det kommer til å gå bra denne gangen da..??jeg er her nå
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 åh.. spår du... så spennede... kan di spå meg også.. vær så snill.. hva trenger du å vite?
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2007 dytter for jeg er her nå
Lillegull og spiren Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Nå er jeg her inne:) er du?? har du lyst å se hva du får opp på huskjøp på meg?
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. september 2007 huskjøp...hmm..ser et kvitt fint hus ja:) lurer dere på å kjøpe?
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2007 jeg er her nå ser du meg fortsatt gravid..?? aurora gjør også det... håååååååååååååååååååper!!!! håper du blir gravid nå også
Lillegull og spiren Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 heiiiiiiiii:) ja nå er vi her begge to:) ja vi har et hvis hus i sikte..helt rett vennen:) det er et hus som skal bli tvangsokt og prisen er meget lav...får du opp noe rundt det??? Ja jeg føler du er gravid jeg stratos:) får inn et ja vær gang jeg tenker på deg.. men husk at det kan være feil,så ikke stol på det 100%. Kimby fikk inn at jeg mulig var gravid nå,for hun ble veldig kvelm av å se på meg..he.he så da får vi håpe at vi begge kan juuuuuuuble ut snart:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2007 du..kimby tar hun noe for å spå`??sender du på mail eller?? Håper vi er gravide begge to:) Ser ett kvitt hus...vet ikke om det er det..og er ikke sikker på om det er dere som får det..men det ser veldig fint ut:) med veranda og greier;) JEG VIL VÆRE GRAVID!!! *ler* men jeg tror du har rett..for du har sett rett på meg før:)
Lillegull og spiren Skrevet 16. september 2007 #19 Skrevet 16. september 2007 Kimby er veldig vannkelig å få tak i,men du kan jo se etter henne på spå sidene.er der ikke ofte. ja det er en stor veranda på det huset:) jeg vil også være gravid..he.he har såååååååååå lyst assa. er så lei av å være i disse pp,så nå håper jeg at vi får en posetiv test snart. Når skal du teste da?tenkte å ta en test den 19 jeg:) vil du også ta en test da?
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 16. september 2007 jepp blir 19. på meg og:) men blir litt utpå dagen for jeg skal på nattevakt så må sove først etterpå og så teste.... gleder meg..men tiden går så sakte:) er huset kvitt eller??? tenk så gøy om vi var det begge to:)
Lillegull og spiren Skrevet 16. september 2007 #21 Skrevet 16. september 2007 ja jeg skrev at huset var hvitt,,se litt lengere opp..kansje du ikke fikk med deg alt der? tenk sååå gøy om vi begge hadde fått posetiv test den 19 da:) så kunne vi fulgt hverandre. men du føler vell ingen ting på meg?
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. september 2007 arg..datt ut.. jeg føler det noe rødt på huset, enten taker eller listene?? føler at huset ligger i et byggefelt/eller i en bakke liksom... men veien nedenfor huset... klarer ikke se no graviditet, vil egentlig ikke prøve, fordi jeg er ganske sikker på at det vil bli farga av d jeg mener... men føler noe positivt ved det huset...så jeg tror kanskje dere får det.) hvordan er d med symptomer da jente??
Lillegull og spiren Skrevet 16. september 2007 #23 Skrevet 16. september 2007 du har masse rett du:) vi har også et annet hus i kikkerten som er hvitt,med røde karmer..og der er går veien nedenfor huset,,og det ligger litt i skrått,men ikke stor bakke akkurat,det er barndomshuset dit besteforeldrene til samboeren min som ble solgt ut av slekat for 4 år siden,men nå er det til salgs igjen,så da har vi tenkt litt på at det hadde vært morsomt å fått det inn i slekta igjen,,,men det er så mye som må gjøres,så vi tror ikke vi går for det. Hva mente du bli farga? skjønte ikke helt det..he.he har ingen symtomer i grunn,,men har hatt endel rare føleser i magen,akkurat som om jeg er litt støl og det har kilt på en måte..men jeg har egentlig iben symtomer..du da?
Tredjegull Skrevet 16. september 2007 #24 Skrevet 16. september 2007 Støl i magen er godt tegn:-) Måtte bare blande meg inn... hi, hi. Jeg har lagt inn et innlegg på spåsidene, men siden dere er to her så kanskje dere kan se om dere får noe frem om jeg kan være gravid nå? Please:-) Jeg er født i juni-74 og min kjære i juli 71 Lykke, lykke til begge to!!! Måtte vi alle få det vi ønsker oss mest av alt akkurat nå!!! Klem fra
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 16. september 2007 skrev litt fort i sted...vanskelig å skjønne. nei altså...jeg mener at det er vanskelig for meg å se om du er gravid nå, fordi jeg vil så gjerne at du skal vere det..og da blir det liksom ikke rett..for jeg vil liksom føle at du er gravid..selv om du kanskje ikke er det... da tror jeg det blir det hvite huset med rødt:) ser det for meg til dere..ser d så tydelig... føler meg rar i magen.... litt halsbrann til tider mer trøtt.. litt annerledes i brysta.. mamma har alltid kjent når jeg har vært gravid...da blir hun uvel...og det er hun nå også... føler du at dette sv.skapet vil gå bra??altså kommer jeg til å miste flere ganger nå før ejg får et barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå