Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. september 2007 #27 Skrevet 14. september 2007 for det første så forstår jeg ikke hvorfor du sier at en ny, liten, velskapt baby er fin hvis du ikke synest den er det. Og for det andre, JA, jeg synest alle unger er fine! Vi kan jo ikke være så snevre at vi bare lager oss glansbilde-bilder med lange øyenvipper og krøllete, blondt hår - nei, vet du hva! Barn er såååå uskyldige, rene, og absolutt helt fantastisk nydelige på hver sin måte!!!!!de er rett og slett kjempe fine!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #28 Skrevet 14. september 2007 Nei, jeg synes faktisk ikke det er mange nyfødte som er så vakre. Men det appelerer til en beskyttelsestrang, så de er noe ved de små nyfødte. Men har sett mange mindre pene barn. Og har selvsagt aldri sagt noenting.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #29 Skrevet 15. september 2007 Tipper de som er litt barnslige kniste godt av din nyfødte også, hi. Nyfødte ER jo stygge! Alle sammen! Jo, din også. Har aldri sett én som ikke ligner på 7. far i huset.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. september 2007 #30 Skrevet 15. september 2007 Alle barn er kjempefine på sin måte:) De er jo så herlige. Ja, selvsagt ser de fleste nyfødte litt rare ut og noen ser rarere ut enn andre. Lille min så skikkelig rar ut når hun var nyfødt, med en gang hun kom ut var hun nok på grensen til mindre pen ja, men stakkars det var fordi hun hadde vært gjennom en ganske tøff og lang fødsel. Hun så forresten langt fra ut som den syvende far i huset, den lille blubba som aldri orket å åpne øynene:) Alle babyer er jo helt skjønne da, men det er faktisk noe jeg har lært meg å se etter at jeg selv ble mor!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #31 Skrevet 15. september 2007 Helt ærlig... nei.. ikke alle er like fine ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå