Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Grunnen til at jeg spør er at naboene kom hjem med sin nyfødte datter i forrige uke, og …vel, hun var ikke blant de mest vellykkede. Men det kan man jo aldri finne på å si! Så jeg sa at hun var kjempesøt – med ljugekors. Foreldrene ble glade, de synes så klart ungen er verdens mest perfekte - alle foreldre synes jo det om sitt eget barn. Men jeg og sambo holdt på å le oss ihjel da vi kom hjem etterpå.
Libido- Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Helt ærlig, nei. Men alle har sin egen sjarm =)
fru tekopp Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Nei. Men ser jeg en liten baby som ikke er heeeeelt som "forventet" klarer jeg alltid å finne noe pent. F. eks. søte tær/fingre.
Venter på bitteliten Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Eh…nei. Enig med Libido
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det var stygt å le! Vi har et vennepar som sa at Andreas ikke var særlig pen da han var født. Liknet en ailien... Jeg ble så lei meg. De har selv fått barn nå, og jeg synes ikke hun var veldig søt med en gang heller. Men jeg kunne aldri si det, og sier det heller ikke til feks min samboer. Når jeg møter de. Sier jeg hei lille venn, søta osv....... selv om jeg ikke mener det helt ærlig. Trenger jo ikke såre noen heller!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Vi lo selvfølgelig ikke så de hørte det. Hadde f.eks aldri sagt til deg at ungen din var stygg - selv om jeg mente det.
nickoline og supermann Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 forstår det:) Men jeg kjente på følelsen da våre venner sa det til oss! Han var veldig skrukkete stakkar. Mistet masse vekt i magen min!
M by M Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Nei, syns ikke alle unger er søte/pene. Men noen er bare fantastisk søte.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Unger er alltid søte. Men voksne kan jeg ofte styre meg for.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Får helt vondt i meg når dere sier at de ikke er søte.. De ligger der så uskyldige og rene, og jeg kunne ikke i min villeste fantasi, funnet noe stygt med de.. Men mange voksne er direkte motbydelige..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Nei mange unger jeg ikke synes er fine. Snørrete og jævlig! Men synes alle babyer er fine )
♥Prinzessin♥ Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Nei, ikke alle babyer er fine. Men som noen andre her nevnte, så ser jeg noe fint i dem alle likevel. Jeg kan bli sjarmert i senk av alle småbarn! Utseendet har lite å si når man er liten og hjelpeløs. :-D
Gjest ->>- Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Fine? Næh. Men jeg har til gode å møte en som ikke har antydning til sjarmerende egenskaper. I hvert fall av de under tretten - puberteten er skumle greier (og kudos til enhver ungdomsskolelærer).
Hiv o'hoi Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Nei, jeg syntes faktisk at det er veldig få babyer/barn som er pene.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Nei, definitivt ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Syntes faktisk ikke at min egen datter var så veldig pen de første månedene, men hun var selvsagt verdens deiligste unge like vel, fordi hun var min. Hun har vokst seg veldig søt og sjarmerende.
Løvemor79 Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 Nei..skulle de være det? Likevel er det noe søtt og uskyldig med alle unger, så noe fint kan man si uten å juge uansett. ;o)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 nei sorry noen unger klarer jeg rett og slett ikke finne noe fint med.. sånn er det jo med voksne mennesker å, ofte man ikke klarer finne noe fint med de heller...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2007 #20 Skrevet 14. september 2007 nå liker jeg i utganspunktet ikke så godt barn da. syns engelig de fleste ser helt ok ut, men min er helt fantastisk. er så innhabil som det går an og bli.
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #21 Skrevet 14. september 2007 Mmm, jeg synest også alle barn er fine, og ikke minst morsomme :-) Babter ser ofte ut som noen gamle små mennesker, rynkete og tykke Men noen er jo selfølgelig finere enn andre, og det er selvfølgelig sine egne barn ;-) og slik er det vel for alle regner jeg med. Kunne aldri sagt at en baby er stygg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. september 2007 #23 Skrevet 14. september 2007 Nei. Ikke alle er pene. Men det er ikke alle voksne heller.
Cat.68 Skrevet 14. september 2007 #24 Skrevet 14. september 2007 Det der beror jo veldig på hva man legger i ordet "pen" Nei ikke alle er vel reklamebabyer, men hvor pent er det i lengden da.. For meg så kan et litet skrukke troll med alt for store ører, eller kjempebabyn med valker over hele seg vare det mest bedårende jeg sett. Skjønnhet er så mangt men jeg tør å påstå at alle babyer er skjønne akkurat fordi de er så skjøre, så unike , så varme og goe. "sukk"
Løvemor79 Skrevet 14. september 2007 #25 Skrevet 14. september 2007 Bra sagt, Cat. Og den uskylden som finnes i alle små barn er en skjønnhet i seg selv, og alle uforståelige ord som bables gir en egen mening..bedre å høre på enn all verdens velformulerte taler. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå