Gå til innhold

Asbergers i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Store emosjonelle vansker"? Ok?

Vel, du får nesten få adresse og personnummer av meg, så du kan ringe barnevernet ang meg også. Jeg har vært utsatt for incest, har angst og går på antidepressiva, er nok best noen kommer og henter de stakkars ungene mine....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke likt at du heller jobbet i barnehagen til ungene mine, men det betyr ikke at du ikke er en god mor.

helt sykt at du ikke ser forsjellen, men du er jo syk...

Skrevet

Syns også det å legge ut flere infoer om jenta er litt sjokkerende..

Vet du hva jeg anbefaler deg?

Hvis dette er et problem for deg så ta det opp me bhg.

DU kan ikke sitte som et voksent menneske og slenge ut om slike ting på nettet.

Da får du ta det til bhg.

Og alene???

I en bhg er man IKKE alene me barn.

Har selv jobbet der og det er mange folk på en avd.

Fra 2-5 pers.

Ikke ta vann over deg..

Skrevet

Jeg reagerer bare på at personalet ikke vet om at hun har denne diagnosen sånn at ting kan tilrettelegges.

Dette har da ingenting med elever og barn med spesielle problemer å gjøre? Snakker vi ikke om en voksen i jobbsammenheng?

Skrevet

serin@

FYsøren.. Har aldri sett ei dame me sånne dømmende...

Ja..

Hadde IKKE likt å være i nærheten av deg, som er rett og slett så j*** dømmende. MAKAN!!!

Selv h ar jeg jobbet i bhg, og selv har jeg blitt utsatt for incest, voldtekt og mishandling.

Og selv skal jeg også ta meg en utdannelse innen bhg-assistent.

(Hmm... Må vel opplyse til arb,giver og da mister jeg jobben.. HALLO, det er ikke slik det fungerer..!!)

Skrevet

Jeg vil ikke legge ut i detaljer om hverken jobb eller utdannelse her inne, men har hatt flere elever med diagnosen Asbergers, ja.

Skrevet

Neivel? Og hvorfor ville ikke jeg passet til å jobbe i barnehage?

Du virker jo som om du flyter over av empati selv, som svarer med "du er jo syk" når jeg skriver om incest og angst. Sjarmerende.

Skrevet

Nå syns jeg du er litt sneversynt Serin@!

Å påstå at Heksa ikke burde ha jobbet i barnehagen bare fordi hun opplyser om hva hun har opplevd i livet er en skremmende holdning.

Nå er det sånn at mange mennesker har såkalt bagasje, men det hindrer dem ikke i å være dyktige i jobben sin.

Denne diskusjonen blir bare for dum, jeg takker for følget og håper bare at mine barn ikke støter på mennesker med så snevre holdninger som deg, Serin@

Og takk til deg heksa som er så åpen om det du har opplevd, du bidrar til å vise at selv om livet kan være hardt og brutalt noen ganger så er det alikevel mulig å komme seg videre og få et fint liv.

Ha en fortsatt god dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...