LisaColli Skrevet 13. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 13. september 2007 hva betalte du da linda, og hvor kjøpte du den? har du underlag, evt hva? jeg har egentlig ikke så høye krav, må ha liggestilling og være god å trille. og det er et pluss hvis den er lett å slå sammen og opp, sånn at jeg klarer det alene.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. september 2007 #28 Skrevet 13. september 2007 den koster 3000,- svenske kr i svinesund nå, med dreamibag også.. men lønner seg hvis du bor nærme grensen!!
Linda og lille Oskar Skrevet 13. september 2007 #29 Skrevet 13. september 2007 Barnas hus, 2600kr:) Bruker ikke underlag, synes det er bedre underlag i vogna der en i emmaljunga vogna vår.. Synes også at den er lett:) og bra liggestilling.. Den er ikke så veldig lun når han sitter helt oppreist. Men er jo ikke akkurat ute og går når det er uvær eller da.. Har ikke prøv å slå den sammen enda.. Svein gjør det,hihi:) Vogna funker fint for oss ja! Håper den gjør det i vinter også.
LisaColli Skrevet 13. september 2007 Forfatter #30 Skrevet 13. september 2007 okei, tror vi har ca samme kravene til ei vogn jeg jeg har aldri slått sammen vogna vår jeg, haha hvor lenge har de den på tilbud på barnas hus da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå