Gå til innhold

noen som har quinny freestyle her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst på quinny freestyle 3xl comfort! er dere fornøyd? noen som ikke er fornøyd??

Videoannonse
Annonse
Gjest supersnupp
Skrevet

De e på tilbud på Barnas hus nå. 2499 kr.

Jeg r så langt fornøyd:)

Skrevet

jeg har den..er ikke den beste vognen men helt grei:)

god å trille syns jeg og emilie sitter kjempe godt i den

Skrevet

Vi er veldig fornøyde. Hadde Dreamibagen frem til han var rundt 5 mnd, gikk deretter over til sportsdelen. Ser ut som om han koser seg godt i den.

Går en god del på tur, tar buss osv, og har ikke noe utsette på den :-)

Skrevet

åå sier du det?! så på reflex.no at de hadde den på tilbud til 3499,-! det var stor forskjell.. hva koster den egentlig da?

Skrevet

hvorfor er den ikke best? hehe:P

Skrevet

ja, hvordan er den på bussen? føler at det er litt ustødig med tre hjul jeg. eller? og er den lett å slå sammen/ sette opp?

Skrevet

Var ikke fornøyd i det hele tatt, solgte hele driten jeg.

Den kneppet i bakhjulene uansett hvor mye jeg sprayet med silikonspray og hvor mye jeg strammet med eikestrammern.

Den er superbred mellom hjulene, kom meg ikke rundt på Clas Olson.

Sittedelen er smal, dårlig plass til vinterpose og unge samtidig.

Når sittedelen er vendt fra den som triller og ryggen er helt flatt så veltet den bakover bare Lucas beveget litt på seg, endte i livredd unge og at vi alltid måtte stille den inntil en vegg når han skulle sove

Kalesjen ble slapp etter en stund, når jeg trillet over humper ellr traff noen hull så hoppet kalesjen ut av posisjon.

Bremsen tok ulikt på hvert av hjulene, endte med at den svingte når jeg bremset.

Kalesjen er lite lun synes jeg, og hadde noen løse flapser nede ved festene.

Liker ikke knekkestyrer, synes jeg måtte trykke så langt ned for å få vognen til å løfte seg fremme når ungen satt..

Skrevet

Ok, here it goes:

- forhjulet vingler, klikker og henger seg opp etterhvert

- understellet er skikkelig plæstikk, lett riper

- SVÆR og tung, tungvint å slå sammen og tar STOR plass

- ekstremt tynn kalesje og klemfare for fingrene på siden

- ekstremt ustabil med sittedelen vendt fremover

- dårlig plass i handlekurven under, og vanskelig tilgjengelig

- veldig hard og ekkel sittedel, må ha underlag i den...

- VELDIG bred mellom bakhjulene, sliter i mange butikker/busser/trikker

- får ingenting igjen om du evt vil selge den...

+ for vendbar sittedel

+ for smarte lommer på kalesjen

Skrevet

vi er veldig fornøyde med "kjøre comforten", men den (vår ivhertfall) har en tendens til å være ustødig på bussen når minsten ligger i den.

Han er 1 og et halvt og ikke så veldig tung.. Men vi støtter vognen på bussen så da ordner det seg ;-)

Skrevet

Jeg låser alltid fremhjulet når jeg har kommet på bussen, da står den stødigere. Holder selvsagt i vognen under hele turen, så man har full kontroll.

Grei nok å slå sammen og å sette opp, jeg slet litt de første gangene, men var jo ikke akkurat ekspert!

(Tror forresten vi gav rundt 3499,- for den for ett år siden, hos Reflex...)

Skrevet

*lett å slå sammen og sette opp

*er god å trille

*baby sitter og ligger godt

*full liggestilling

*sportsdelen kan brukes begge veier

*god på buss

*handbrems

*er ganske bred

*tilter lett når sittedelen er fra deg og baby ligger

*er stor sammenlagt

*litt tung (men dette er ikke noe ille)

*liten handlekurv under

men vi er fornøyd vi altså:)

Skrevet

vet du mamsemosen..når du nevner alle de tinga så har du faktisk helt rett! Jeg ville ikke kjøpt den igjen, men er som sagt fornøyd med at den er god å trille (med mindre den henger seg opp hehe)

Skrevet

si fra om noen vil bytte mot brio zenit, eller selge meg quinny a!!!!

Skrevet

kan den være så bred da? sammenlignet med simo kombivogna mi så er den nok lettere. men er den bredere? kjøper jeg katta i sekken altså? hvilken vogn har dere som dere er fornøyd med da?

Skrevet

Har ikke de eksakte målene på bakhjulene, men den er hvertfall bredere enn TFK og Phil&Teds.

Mange er fornøyd med den vogna, mulig det er jeg som stiller for store krav.

Har vært fornøyd med TFK joggster Twist, Phil & Teds sport, Traxx jaguar, Bugaboo Cameleon og Quinny Zapp

Skrevet

hmm, står at den er kåret til best i test i "foreldre og barn" og "tv2 hjelper deg"....

Skrevet

æsj da, jeg som trodde den vogna var så bra.. vi får ta med snuppa på prøvekjøring på barnas hus en dag, hehe :P

hvorfor likte ikke du den da pølsa?

Skrevet

Vi er fornød med den vi ja:) Bussen er vel bare vanesak.. Jeg har rygget ut av bussen jeg. Lita handlekurv er det.. også knirker kalesjen.. men det går seg vel til:) Oskar liker den, for han ser veldig mye i den:)

Skrevet

okei, du skal ikke selge den billig da? hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...