Moder'n-2 Skrevet 16. september 2007 #26 Skrevet 16. september 2007 Jeg er litt usikker på om du var ironisk her. Kongelig behandling? Hvis jeg blir innlagt på sykehus for en operasjon, så får jeg ikke beskjed om å ta med meg egne klær jeg kan bruke på sykehuset. Ikke får jeg beskjed om å ta med sterile kompresser eller sårsalve heller. Og ikke må jeg ut på apotek for å skaffe meg antibiotika. Dette er slikt man antar inngår i "pakka" når man legges inn på sykehus. Det du sier om pasienthotellet på Ullevål er nok delvis korrekt, for jeg har hørt lignende før. Det ligger en liten startpakke på badet. Deretter må du klare deg selv. Det er i alle fall det jeg har hørt. Hvis du, white lady, har vært på Ullevål pasienthotell i løpet av den siste måneden vil jeg SVÆRT gjerne at du oppdaterer meg på dette (gjerne via PM). Jeg syns denne utviklingen er veldig feil, og syns det er smålig av sykehuset å spare på denne måten. I det MINSTE burde man gi folk mulighet til å betale seg ut av problemene. Jeg kan _gjerne_ betale penger for å slippe å måtte drasse med meg bleier, bind, klær til babyen, nettingtruser, etc. Ikke fordi det plager meg så enormt å bruke mitt eget, men rett og slett fordi dette er en helt ny situasjon for meg. Jeg aner ikke hva det er jeg kommer til å trenge på sykehuset. Det å skulle handle inn og ta med meg masse "i tilfelle" jeg trenger det, fremstår som dumt og lite miljø- og økonomivennlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå