hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 12. september 2007 #26 Skrevet 12. september 2007 Fikk rier på morningen, spiste ikke noe før han var ute 12 timer senere. Det var først en blanding av å være spent og adrenalin og deretter gjorde det så vondt at jeg ikke kunne merke noe som helst sult. Men fikk i meg masse saft som de dyttet i meg :=) Jeg ville bare føde og bli ferdig , ikke noe dulling og dilling .. hehe
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. september 2007 #27 Skrevet 12. september 2007 Under første fødselen prøvde jeg å få i meg no knekkebrød bare pga jeg hadde lest så mye om at man måtte ha energi og sånn, hehe! Men det gikk dårlig. Fra første vonde rie til ungen var ute gikk det 24 timer. Andre fødsel tok også 24 timer, og i løpet av denne tiden var jeg bla på shopping(senteret ved siden av sykehuset, innlagt pga vannet var gått) og spiste MANGE ganger, hehe!
Solskinnsdag Skrevet 12. september 2007 #28 Skrevet 12. september 2007 Jeg spiste 2 biter av frokosten jeg fikk servert. Hadde hatt rier hele natten. Men da middagen kom, som var laksefile og poteter!!, da spiste jeg som en gærning!! Det var bare helt vannvittig godt! Hver gang jeg puttet en bit i munnen så fikk jeg rier, så der stod jeg på kne i sengen og mooosa maten min menst jeg offa meg fælt. Sambo begynnte tilslutt å flire av meg, for det hele så jo ganske dumt ut da. He-he! Men etter det så fikk jeg bare i meg saft og rosiner som sambo og jordmor puttet i meg når jeg lå i sengen. Da var jeg ikke i stand til noe. Fødselen tok 23 timer, så var vel bra at jeg fikk i meg litt middag. :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. september 2007 #29 Skrevet 12. september 2007 Nei, men drakk masse vann den lille stunden det sto på...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. september 2007 #30 Skrevet 12. september 2007 Nei spiste ikke imens det sto på. Var så kvalm av smertene at jeg klarte det ikke til tross for at jeg var sulten. Var knappt at jeg fikk i meg noe drikke.
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. september 2007 #31 Skrevet 12. september 2007 Ja, jeg spiste under hele fødselen jeg. Wienerbrød, sjokolade og brus. Hadde epidural og merket ingenting bortsett fra litt stramninger... Hev innpå det siste wienerbrødet rett før jeg begynte å presse han ut:o)) Hoho..
Gjest Skrevet 12. september 2007 #32 Skrevet 12. september 2007 Satt og spiste frokost når jeg merket de første riene..... etter det ble det ikkje ein bit.. ;o)
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. september 2007 #33 Skrevet 12. september 2007 Spiste biff dør jeg dro på sykehuset. Spiste skiver når jeg kom fram.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #34 Skrevet 12. september 2007 Ikke på sykehuset men jeg hadde ier i 48 timer så det ble jo noen måltider under riene da..
m@rie82 Skrevet 12. september 2007 #35 Skrevet 12. september 2007 jeg spiste lunch og middag mens jeg hadde rier hvert 3. og 4. minutt. hehe! var veldig sulten denne gangen (da jeg fikk andremann i mars). men da jeg skulle ha førstemann klarte jeg ikke spise noe i det hele tatt! (kom inn kl 06:30 og han var ute kl 00:35...) så det første jeg fikk etter fødselen var mange skiver med pålegg, de var så redd for at jeg skulle besvime siden jeg var så svimmel.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. september 2007 #36 Skrevet 12. september 2007 Ja:) Spiste ei brødskive på sykehuset, holdt på å sulte! Hadde ikke fått i meg noenting på hele dagen, fødselen begynte kl.10 og ungen var ute etter 16 t
Gjest Skrevet 12. september 2007 #37 Skrevet 12. september 2007 jeg spiste på morningen da jeg kom inn.. hadde bare 4 cm og måtte ha mat i magen tok allikevel 12 timer til hun kom så..
OsloMor Skrevet 12. september 2007 #38 Skrevet 12. september 2007 Spiste gode brødskiver med brie med lille-snuppa, var så glad for at jeg kunne spise den osten, Tror jeg spiste 3 skiver, og belmet nedpå med eplejuice. Etterpå fikk jeg polarbrød med ost og skinke, og eplejuice i chapagneglass, he-he. Sjelden polarbrød smakte så godt ja.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. september 2007 #39 Skrevet 12. september 2007 Jeg hadde veldig ineffektive rier, så på dag to spiste jeg vårruller mellom riene. Det funka fint det. Prøvde spise en banan da vi kom på sykehuset, men fikk vel ikke så mye ned. Etter fødselen fikk jeg et par brødskiver, men da ville jeg gjerne spy etterpå (gjorde det ikke, men satt truseløs på huk over søppelkurven!) Men havresuppen morgenen etter... MMMM, den var god!!!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. september 2007 #40 Skrevet 12. september 2007 Jeg hadde modningsrier i et par uker så da spiste jeg jo endel:) hehe.. Samme dagen som jeg fødte glemte de å gi meg frokost selvom jeg ba om det, og jeg spurte etter mat lenge for jeg var så sulten. Epiduralen kom klokka halv fire og da hadde jeg fortsatt ikke fått noe mat og så fikk jeg ikke lov til å spise. Tilslutt fikk jeg grått meg til en suppe, men den glemte jeg å spise. Når fødselen var over og jeg kom tilbake til avdelingen jeg skulle være på fikk jeg heldigvis litt mat, men da var klokka over midnatt og detvar et døgn siden forrige måltid...
*Jente06*gutt08* Skrevet 12. september 2007 #41 Skrevet 12. september 2007 Spiste ikke noe på 25 timer jeg! Tenkte ikke på mat, ikke engang når jeg hadde født....da ble jeg så opptatt av tulla:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå