Gå til innhold

Spiste dere mens dere fødte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så overrasket.. jeg spiste ikke på hele dagen det stod på omtrent.. prøvde meg på en wienerpølse, men det ble med en halv en på ettermiddagen før jeg fødte.. Drakk gjorde jeg heller ikke, klarte ikke før fødselen var over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå jo noen timer og ventet...to knekkebrød med brunost var den store lykken for meg.

Skrevet

Jeg rakk ikke bli sulten noen av gangene, så jeg vet ikke om jeg hadde kjent om jeg var det engang... Men innbiller meg at jeg ikke hadde orket å tenke på mat.... Tror jeg =))

Skrevet

Nei, hadde ikke behov for mat....hadde jo nettopp spist frokost. Og småen var ute lenge før det var tid for lunsj....he he

Skrevet

he he,satt å lurte på om det bare var meg som var litt rar,begynte få rier i 5-6 tia på etterminddagen,lillemann kom hal 4 om natta,verken spiste eller drakk iløpet av den perioden...men neste gang skal jeg ta med noe drikke:-)

Skrevet

Men siste gangen drakk jeg en del, for da fikk jeg lystgass, som jeg ble veldig tørr i munnen av. Første gang drakk jeg ikke heller....

Skrevet

Nei, men jeg drakk masse. Det måtte jeg. Synes de kom med vann elelr cola hele tiden jeg. Væske og sukker som energi...

Skrevet

Nei, men hadde ikke så lange fødsler heller, og begge var om natten.

Første fødsel startet ved midnatt, og hun var født 09.11.

Andre fødsel startet 03.30 og han var født 05.20

Ikke tid til mange matpauser med andre ord;)

Skrevet

Nei, hverken mat eller drikke.

Spydde opp det jeg spiste på kvelden... :-/

Skrevet

Nei, etterpå. spiste vafler mens jeg ble sydd igjen!

Men drakk veldig mye under fødselen da.. Ble så tørr i halsen av lystgassen

Skrevet

Jeg prøvde meg med et eple, men det ble bare med en bit.

Drakk vel ca et glass med sprite i løpet av de 12 timene det sto på

Skrevet

etter epiduralen var satt fikk jeg spist ei lita brødskive, før det hadde jeg ikke sjangs til å tenke på mat en gang!

Skrevet

Haha..husker jeg ringte føden og sa at jeg kom inn, og hun bare..spis litt frokost først da iallfall.. NEJ TAKK. Vi kommer nå vi. HØHØ!

Skrevet

Jeg prøvde å spise mens jeg hadde rier hjemme, men kan ikek skryte av at jeg hadde matlyst akkurat.. Og på sykehuset fikk jeg ikke spise siden jeg fikk epidural..

Skrevet

med førstemann fikk jeg reise hjem litt, for vi hadde grillparty i hagen.... prøvde meg på en brødskive, men klarte ikke mer enn en bit eller to.. riene kom jo så tett da..

med andremann begynte fødselen tidlig på morgenen og hun er født 9.24, så jeg spiste etterpå..

Skrevet

jeg fikk ti skiver når jeg ble innlagt...

var sulten igjennom helle fødselen, men orket ikke:P

spiste som en gris etterpå=P

Skrevet

Fikk forresten energi drikk av jordmødrene på sykehuset da..

Skrevet

etter at jeg fikk epidural så fikk jeg så innmari lyst på vannmelon. min kjære tuslet ned og kjøpte, jeg spiste masse....og spydde opp igjen alt :-)

Jordmor kommenterte tørt at det ble nok lenge til jeg fikk lyst på vannmelon igjen....

Skrevet

Nå så det jo ut som om hun hadde ligget der gjennom minst tre vakter da, så da er det jo kanskje ikke så rart.

Jeg prøvde å spise, men det kom opp igjen.

Skrevet

hehe, nei :) ble satt igang, og fikk middag etter ca 1 1/2 time... så gikk jeg ut til sambo og spydde utenfor.. følte verken behov for mat eller drikke før neste morgen, 20 timer etterpå... fikk i meg litt gul saft og en bit av en skive rett etter da.

Skrevet

Hadde ikke lyst på mat, men drakk litervis med vann.

Men pga pulsen til babyen gikk ned så kom de stadig inn med brødskiver og sterk saft, og da satt jordmora og fulgte med på at jeg spiste og drakk. Etter fødselen fikk jeg skikkelig lyst på mat og bestilte 3 brødskiver, men fikk kun i meg en kvart brødskive.

Skrevet

Nei. Tror ikke jeg spiste fra vannet gikk på natten til han var ute på kvelden igjen. Ikke drakk jeg noe særlig heller. Jeg spydde, og fikk mer trang til å spy om jeg fikk noe i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...