Gå til innhold

IKM 16.sept., symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere er aldri alene =) eg hadde IKM 16.sep eg og men ser ikke ut som den kommer heller. men har vert ganske rart fra el av... har ikke hatt noe smerter på noe som vis. hatt en go del plager me halsen, di siste dagene har vel eg vert litt kvalm sånn på og av å eg trodde de først va svigermor sin middag men når eg ble kvalm i byen og i dag så lure eg. men eg har ikke kastet opp enda. fikk neg test på lørdag men eg har de i slekta å bruke lang tid me hcg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Hei! Status: tr ikke dukket opp, ennå stikninger i magen, ny test i morgen.... Hvordan er det med dere?

Skrevet

Så artig jenta!! Det blir spennende!! Tar du ny test i dag tro?? Let us know:-D Tvitvi!!!

Selv sitter jeg her med hu STYGGE tanta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-( *arg*!!!!!

Skrevet

Hei Morelli og dere andre! Tok test i dag, ja, som dessverre var negativ igjen. Satser på å teste igjen senere i uka, med cb. Føler at det er noe som er annerledes enn før. Er det f.eks normalt å ha vondt i varierende deler av magen i to uker?? tr ikke sneket seg frem heller... Snakkes!

Skrevet

Uff a mæien da jente!!!!

Sååå kjedelig å gå sånn å vente. Jeg har vært så heldig å bli gravid på første forsøk begge gangene vi har prøvd (mistet jo den ene) Så kjenner jeg er litt ekstra nervøs nå når vi skal prøve i okt/nov siden jeg tenker mere på det enn jeg har gjort tidligere.

MEN, ikke gi opp. Fortsatt ingen tante, så det er da et godt tegn. Når skulle du hatt den egentlig? Mensen altså??

Krysser fingre og tær og t.o.m BENA for at din test blir positiv neste gang. Kjøp Digital test. Den er flott!!! :-D

Ang. smerter her og der er jeg faktisk ikke helt sikker på. Vet at innbildning og fantasien ofte kan spille oss et puss når det gjelder symptomer, men så lenge ikke tanta er her, har jeg fortsatt god tro på at det blir en positiv test. Håper for din del, jente!!!!

Klem fra meg

Skrevet

Takker og neier! :-) Skulle hatt mensen på søndag som var, men vet ikke hvordan syklusen er nå etter at jeg sluttet på pillen, så det er bare å vente! :-) Skal ikke klage ennå, er jo bare i 1.pp.... Ser at mange venter leeenge før det skjer noe. Spennende er det i hvert fall!

Skrevet

ser at mange dytter innleggene oppover, så: Dytter jeg også! hehe...

Skrevet

Ingen tantebesøk ennå. Ny test i morgen. Dere da??? DYTT!

Skrevet

Ligger fortsatt med bena i kryss jeg vettu;)

...Dytt!!

Skrevet

ingen tr her heller!! Skal vente til søndag med testing.. Spennende dere!!!

Skrevet

hei! testet fredag ettermiddag, men negativ igjen.... prøver igjen over helgen... ingen tegn til tr heller, så skjønner snart ingenting. God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...