Gå til innhold

IKM 16.sept., symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Sluttet med pillen i midten av aug., fikk tr 5 dager etter. Hadde litt vondt i venstre side av magen i forrige uke, og litt i høyre side i dag. Ellers oppblåst mage. Kan det være et tegn, på hva i tilfelle? :-) Har ikke hatt noen form for blødning etter sist tr, men venter ikm på søndag. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. vansklig å si... Det kan selfølgelig være gravid symptomer! Jeg skal også teste på søndag. Men jeg har ingen symptomer.. Krysser fingrene for oss begge!

Skrevet

Ditto! Det blir spennende! Er det best å vente til dagen etter med å teste, eller kan man gjøre det samme dag? Vet ikke hvordan syklusen er etter at jeg sluttet på pillen.

Skrevet

Flere som skal teste søndag/mandag? Har dere noen symptomer?

Skrevet

Jeg har Ikm i dag, og har ikke kommet noe. Trodde ganske sikkert at EL hadde vært sist min kjære var hjemme (sjømann).

MEN, TR er her ikke enda. Tror ikke jeg er gravid, for har ingen symptomer heller...MEN, er jo spennende alikevell;)

Når kan man egentlig teste? Kan jeg teste i dag som TR egentlig skal komme, eller er det for tidlig??

Skrevet

Det samme lurer jeg på... Tror det er best om morgenen, men vet ikke om det er best å gjøre det samme dag som ikm, eller om man bør vente til neste dag.

Skrevet

Kan jo vente til i morgen i tidlig. Tror uansett ikke jeg er gravid. Har ikke startet noen pp enda, hehe...;)

Når skal du teste tror du? Håper det ikke kommer noen TR denne gangen :-D

Skrevet

Jeg tror jeg tester enten søndag eller mandag (er ganske spent nå). Kanskje jeg ikke greier å vente til mandag... Ble litt svimmel her en liten stund... Føles ikke helt normalt, så har en liten følelse av at jeg kanskje muligens (...) er gravid. 1.pp her! :-) Lykke til med testinga! Fortell hvordan det gikk etterpå! :-)

Skrevet

JEG har symptomer!! Puppespreng, trøtt, kvalm...

Så nå er jeg skikkelig spent... ;D Prøve å tenke på noe annet så lenge, men jeg får litt sånn kiling i magen, jeg... Hi-hi..

Lykke til!

Lykkedryss..

Skrevet

Takk, i like måte! :-) Har du barn fra før? Ikke jeg, så dette er spennende!

Skrevet

Ja, det har jeg da. En sønn på 2 år.

Jeg var så heldig å få klaff på første forsøk. Vi sluttet på pilla igjen nå i juni og fikk da nok en gang full klaff på første forsøk, MEN, det holdt ikke. Hadde en SA i juli, etter 6 uker.

Livet går da videre, så det er bare å prøve igjen.

Sambo er på sjøen og er ikke hjemme før i oktober. Da han var hjemme sist 1 dag) koste vi oss vi (hehe..) Men jeg er temmelig sikker på at jeg hadde hatt EL noen dager før. Enten er syklusen min i ubalansje og mensen kanskje kommer senere enn annatatt, eller så så kan EL ha kommet etter hva jeg trodde. Skulle det vise seg at jeg er gravid nå må jeg begynne å lure. Kan ikke være mulig å få klaff på første forsøk 3 GANGER!!!!! Men, er spennende da. Er ikke mer enn 25 år, så jeg stresser ikke enda uansett ;)

Skrevet

Så trist å miste! Hvordan merket du at du fikk en SA? Håper det går bedre nå.

Skrevet

Hadde tydeligvis iKM 16 ilikavell.Fikk TR i går.Lykke til jenter.Krysser fingrene.Klem.....

Skrevet

Jeg blødde. Startet som en liten blødning, så tenkte at dette er jo "normalt". Gikk til legen og han sa det sikkert ville ordne seg.

Men det begynte bare å blø mer og mer. Jeg hadde innerst inne et håp om at dette skulle gå bra, men skjønte nesten fra dag én at det ikke var min tur enda. Og det stemte. Jeg hadde ingen smerter. Fikk en innvendig UL, og der fikk jeg det bekreftet.

Var jo trist selvfølgelig, men Det går helt fint med meg. Det er verdens naturligste ting. Og det er ikke bestandig går er som det skal, og da takker jeg "Gud" for at kroppen fikser opp i det selv. Tenker man på det, tror jeg det er lettere å gå videre. Det er utrolig at det går så bra som det gjør (som oftest) syntes nå jeg.

OG jeg trøster meg med det at livet går videre, og at jeg mest sannsynlig vil bli gravid igjen :-D

Gleder meg :o)

Skrevet

Ja, det skal du bli! :-) Gleder meg også. Ikke så mange dager igjen til testing....

Skrevet

Herregud, er det mulig!!!!

Jeg hadde en test liggende her. En snn billigtest, som jeg skulle ta i dag. Tror du ikke jeg klarte å ødelegge den da!! Hihi....tisset på feil side!!! Snakk om å være borte vekk på kvisten da!!!! Haha..

Men som sagt så tror jeg ikke at jeg er gravid, så jeg klarer å vente et par dager til. Ikke noe mens her enda hvertfall. Åssen er det med deg i dag? Kommet noe??

Skrevet

Hei! Tok en test i dag (greide ikke å vente), som var negativ... Får ta en ny om et par dager. Det er noe som skjer inni der i hvert fall.... Fremdeles stikninger. Hva kan det være? :-) Har ikke fått tr på besøk.

Skrevet

Ja, da får du prøve å teste om et par dager igjen. Samme her. Jeg tenkte det skulle være greit å vente noen dager til (siden jeg klarte å ØDELEGGE den ene testen jeg hadde!!!!) men det klarte jeg ikke. Kjøpte en digital jeg. Ville bare få det ut av verden liksom. hadde jo aldri følelsen. Og det stemte. Den var negativ. Har ikke fått tr enda jeg heller...men heller ingen symptomer, så den er nok bare litt ute av balanse for øyeblikket ;)

Hatt en fin helg?

Skrevet

:-) Kan godt være kroppen er ute av balanse her også siden jeg sluttet på pillen for bare litt over en måned siden... Men jeg har liksom følt at det er noe der... Jada, har hatt en fin, rolig helg. Er ikke så hypp på å feste når man ikke vet helt... Du da?

Skrevet

Jeg har kost meg med sønnen i helga jeg. Tatt livet helt med ro.

Det er litt betryggende for meg nå å vite helt sikkert at jeg ikke er gravid (fikk tr i dag). Selv om jeg helst skulle vært det, hehe...

for da kan jeg ta meg en liten fest uten dårlig samvittighet. Kjærsten kommer ikke hjem før i oktober, så vet da at jeg hvertfall ikke kan bli gravid før i november. Uff, det er leeeeenge!!!!

Men men....jeg er jo bare 25 år, og sønnen vår ble akkuart 2, så det er fortsatt ikke noe hast for oss.

I dag er jeg så trøtt asså. La meg kl 21 i går, så jeg har sikkert sovet for myhe, hehe..luksus!!

Skrevet

Hehe... Det hørtes godt ut, å sove så lenge, altså... Jeg har enda ikke fått tr, så venter ennå i spenning, men har liksom mistet litt piffen etter den neg testen i går... Men skal teste igjen onsdag, tror jeg.

Skrevet

jag är så glad! hade ikm igår men ingen TR. har haft så J ont i puppene sista tiden. jag och samboern min har prøvat ett år nu, och jag har varit på førsta utredning. det här är helt otroligt, jag är gravid!!! tog två tester i dag. kan inte sluta tänka på det. hihi!!! hoppas bara att den sitter nu. lycka till alla er!

Skrevet

Så flott! Gratulerer!!!

Skrevet

ÅIÅIÅI!!! Så flott Sara!!! Grattis!!! :-D

Hei forresten ;)

78-jente, dont mist the piff!!!!! Thats en order from meg!!!!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...