så var vi 4 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. september 2007 hihi ja jeg er helt enig
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. september 2007 #27 Skrevet 12. september 2007 OKOKOK! SORRY SOO SOLLY!! *går å skammer seg*
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 12. september 2007 #28 Skrevet 12. september 2007 her i sør spania ser jeg et par nordmenn hver dag med saueskinn i vognene sine. Det er fremdeles varmt her, så min personlige mening er å la det bli hjemme. Det er kun nordmenn som bruker det og de er noe av det ekleste jeg ser (bare måtte ut med min personlige mening om saueskinn.....). Det ser skikkelig "barbarisk" og primitivt ut her nede i varmen. Men kanskje barna digger det det tar vel ikke store plassen
Gjest Skrevet 12. september 2007 #29 Skrevet 12. september 2007 Jaja, så at barna har det sunt og godt er irrelevant, bedre å ligge og svette ihjel på et syntetisk pledd enn å ligge svalt og perfekt temperert på et lammeskinn..?
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. september 2007 #31 Skrevet 12. september 2007 Enkelte ting var bedre før i tiden, he he he;-D
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 12. september 2007 #32 Skrevet 12. september 2007 Jeg sa jo klart fra at det var kun min personlige mening at de er ekle. Selvrensende, my ass. det var ikke at angrep på dere skinnfell brukere. Det finnes da andre alternativer enn et syntetisk pledd vel? herregud. Ville bare frem til at det ser rart ut i "syden", men de fleste i norge bryr seg vel ikke om hvordan de blir sett på, og ihvertfall ikke når de er på ferie. Da er alt lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå