Gå til innhold

Ta med lammeskinnet til syden eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar det bare plass i kofferten, eller er det noen som har hatt bruk for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg aldri giddet å pakke.. helseteppe til å ligge på må vel være supert i varmen..

Skrevet

det var det jeg og tenkte. Da stryker jeg det fra lista ;)

Skrevet

Nei det tror jeg du kan dråppe, da tror jeg ungen svetter hjel..

Det holder vell med en dyne å pledd i vognen.

Skrevet

det sies jo at de skal regulere varmen, men det virker liksom feil å ha han på lammeskinn i varmen hihi

Skrevet

Dette er en test..

Får ikke til å lage nytt innlegg, så må prøve å se om jeg kan svare på innlegg..

Skrevet

Har set nogle få og de snakket alle norsk............

Bruker det ikke selv, men tror det blir for varmt??

Skrevet

Og det gikk fint. Hmmm...

Bare jeg som ikke får til å lage nytt innlegg eller?

Skrevet

Nei, hjelpe meg, det hadde jeg aldri giddet å dra på...

Holder vel å ligge på helseteppe.

Skrevet

hadde med lammeskinnet til syden vi når Lille var 4 mnd. Kjempedeilig å ligge på i vogna. Aldri svett eller klam, men du gjør jo som du vil. Tar vel uansett ikke noe mer plass om du pakker det og sender det med vogna?

Skrevet

han er så stor nå at han bruker ikke vogna så mye, men det var det jeg hadde tenkt å ha det med for. hmmmm

Skrevet

Nei huffameien, det må da bli ekstremt varmt;------------------------)

Skrevet

han sover på det hele året her hjemme, men temperaturen på soverommet er jo 15-20 grader lavere enn i syden :D

Lar det ligge hjemme. plass til mer sprit i kofferten da ;)

Skrevet

Ha ha ha, ja da holder mor varmen iallefall:-)

Skrevet

du må teste ut om han sover uten det da før dere reiser...ellers må du nok ta med mye sprit i den kofferten for å overleve. hehe.

Skrevet

hahahha ja det blir jo veldig spennende i såfall :D

Han ligger for det meste under det nå når han sover, han ligger ikke så rent lite urolig om natta så jeg regner med det blir å gå bra ;)

Skrevet

Hvor kaldt er det på soverommet til barnet ditt? + 5?

Skrevet

Altså, unger ligger ikke på lammeskinn fordi det er kaldt bare altså. De ligger på lammeskinn fordi det er sundt, de sirkluerer luft, de forhindrer liggesår (feks hos gamle som ligger mye), det regulerer til perfekt temeperatur osv.

Skrevet

ehm, jeg vet ikke riktig. er vel noe sånt vil jeg tro. kommer litt an på været ute da.

Skrevet

Hei igjen, stinky;-p

Det var til "min lille supergutt"(?), som skrev at det er 15-20 grader varmere i syden en på barnerommet deres. Bare lurte på om det var ca 5 plussgrader på rommet deres? Hadde det vært det på vårt rom, hadde jeg våknet med rim i barten om morgenen;-p

Jeg er svoren tilhenger av lammeskinn, gullet mitt bruker det året rundt. Men det er ikke så kaldt på hennes rom, mer 15-20 pluss der inne... ;-)

Skrevet

Du vet at det er pluss 5 er vanlig kjøleskaptemperatur?

Skrevet

Var inne på profilen din, supergutten din var bare så skjønn da=)

Skrevet

Snuppa sover på lammeskinn hele året hun, selv midt på sommeren, det regulerer varmen, transporterer bort svetten og er selvrensende, så det er det desidert beste å bruke i varmen, er bare vi voksne som synes det ser varmt ut.. ;-) Ta det med om han er vant til å ligge på det, så får han det kjent og trygt..!

Skrevet

Hva er det med deg dum og deilig? Vi har deg også kaldt på soverommet. Sikkert noe under 10 grader iallefall. Det er sunt med frisk luft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...