Gå til innhold

Det er MIN kropp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil fortsatt påstå at det er rimelig uansvarlig av en kvinne å ikke bruke prevensjon hvis hun vil unngå en uønsket graviditet. Da vil jeg påstå at det er kvinnen som fraskriver seg retten til å tenke selv.

Skrevet

Herregud solstråle, de aller fleste uplanlagte graviditeter hender faktisk ved svikt av prevensjon, ikke ved at de ikke bruker noe i det hele tatt.

Skrevet

Herregud dum&deilig, det gjør det virkelig ikke! Dessuten er kondom, som er det eneste prevensjonsmiddelet for menn, det mest usikre av alle prevensjonsmidler.

Skrevet

mellom 90 og 97 % sikker. det er slettes ikke så ille sikkert.

det er faktisk ikke alle som kan gå på hormoner, en venninne av meg har stor risiko for kreft og blodprop så hun får ikke lov og gå på hormoner av legen.

skal hun ikke ha sex med kjæresten før de ønsker barn da?

siden 90-97% ikke er sikkert nok i dine øyne?

Skrevet

Hva sa du atte for noe?!? Kondom er det minst sikre? Kondom er 98 % sikkert hvis den blir brukt på riktig måte.

http://no.wikipedia.org/wiki/Prevensjon

Er damer så idiotiske at de hopper i seng med en mann uten å bruke noen former for prevensjonsmidler, kan man ikke kalle det en uplanlagt graviditet.

Skrevet

Jeg vet av erfaring at prevensjon ikke alltid virker!

Har blitt gravid med spiral og med p-piller.

Det er jeg selvfølgelig glad for i dag, da jeg har fått verdens vakreste barn.

Jeg er helt enig i at mannen har veldig lite han skulle ha sagt,men man er jo 2 om og ha sex. Gutta må passe på selv også!!!

Det er kun en ting som er sikkert,men det er jo nesten umulig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...