Gå til innhold

Dusje hver dag??

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var overasskende å lese synes jeg... - Jeg MÅ dusje hver dag før jeg går ut av døra. Og jeg greier ikke å dusje uten å vaske håret, det er ikke snakk om.

Skulle virkelig ønske at jeg kunne dusje bare annenhver dag, men da stinker jeg. Håret også. Har jo som regel voks eller lignende i håret også, hvordan gjør dere dette fra dag til dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I am surprised! En dusj hver morgen er jo bare oppfriskende, og tar gjerne kortere tid enn en klutvask... Kroppen tåler jo vann - såpe kan man bruke bare der det trengs under armer og i skrittet. Skjønner ikke at det ikke går an å IKKE dusje en gang om dagen, jeg. Kunne ikke falt meg inn å gå ut blant folk uten å føle meg fresh. Dessuten våkner man av en dusj også!

Men nå skjønner jeg jo hvorfor jeg ofte faktisk synes at veldig mange lukter "kropp" og "hud" og ikke fresht og reint!

Hopp i dusjen sier nå bare jeg!!

Skrevet

dusjer som regel hver dag jeg,men vasker ikke hele kroppen med såpe hver dag da..syns d er så godt å dusje før en ska legge seg.o)

Skrevet

Dusjer annenhver dag om det ikke er noe spesielt.(om jeg blir svett eller skal ut på livet blir det ekstra)

Vasker meg og skifter selv undertøy hver dag. Og er veldig pertentlig på handvask etter do og før matlaging osv.

Skrevet

Å fy a meg! Selvsagt dusjer jeg hver morgen, og mange ganger om kvelden i tillegg. Bruker ikke annet en underlivssåpe, og vaske håret hver dag. Tenk at jeg lever, dere får det jo ut til å høres farlig ut å dusje hver dag. Det værste jeg vet er hvis folk ikke lukter rent! Hopp i dusjen jenter, så vokner dere også!

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, men vasker håret hver 3dje dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...