Gå til innhold

altså..... ehh..... var det egentlig PMS???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære gode Dritgrei,

Gratulerer så mye enda en gang!

Klart det kom som en overraskelse og som et ekstra stressmoment å oppdage at kroppen din har blitt hybel for en ny liten skapning, når dere står midt i alt!

Men du kommer til å mestre det som den herlige impulsive og ordentlige mammaen du er.

Dritgreimannen kommer til å sikre at alt det beste skjer den lille familien deres, for det er han best på!

Og dere sammen kommer til å gi den lille krabaten den beste barndommen som noen kan ønske seg.

Å så fint det blir for Dritgreisnuppa og den flinke Dritgreigutten... Enda en liten skapning som bekrefter familiestatusen!

Jeg sitter "ringside" de neste månedene mens jeg heier, jubler og spiller hele trompetsoloer bare for deg når bakken føles for bratt...

Alt av klær som Måka har vokst fra blir herved lagt i en egen kommode med mottakeren klar...i tilfelle det er en liten gutt som har etablert seg i hybelen.

Jeg er glad i deg! Dette kommer til å gå så fint!

Klem klem

Skrevet

Det kan så fort gå godt, ja!!!!!

En klem til :)

Skrevet

Jippi!!! Dette må da være den beste utgaven av PMS jeg har hørt!!!

Det blir så fint med to som er ganske nære i alder pluss en flott stor bror som kan være litt påpasser og sjef over de små ;=)

Du har gjort unna verste baugen når det gjelder å få barn... du har gått fra ingen til en...oh my! Det er omveltning det vel!!! Der etter har du gått fra en til to.... da man tror at man aldri klarer å bli like glad i en til som man er i den første!!! Men dette er unnagjort, og du vet at det å få barn og dele kjærlighet kan du!!! Nr. 3,4,5 osv er bare å surfe inn triumfen;=)

Lykke til!!! Gleder meg masse på dine, mannens og søskenens vegne!!!

Skrevet

Heia-heia-heia-heia, og gratulerer til heile dritgreifamilien!

-humøret kjem snart til å snu, for dette blir spennande! -kreftene, dei har du!, - og sist men ikkje minst, pengane kan brått dette ned i haude på deg en dag dei ...

trebarnsmamma er sikkert arti og travelt å alt på en gong, men det kan godt gå godt veit du!

Skrevet

hehehe ja det var akkurat som om jeg skulle sagt dette selv!!!

gratulerer så mye - det er jo veldig flott da at vi kan få barn! også er det jo så kjekt å få søsken! men mange tanker - veldig mange...

selv er jeg sykemeldt - roper på elgen x2 til dagen - er dritt lei og glad på samme sekund. omtrent samme termin vi da eller? her blir det vel kanskje i slutten av april:)

Skrevet

Å, så supert det kommer til å bli! Jeg lover deg; den tredje tar man på hælen, for da har du blitt så dreven som mamma!

Humøret kommer av seg selv bare ungene sover om natta(egen erfaring...), og pengene kommer nok til å strekke til de også!

Hrmmmkremt - når er termin? Ikke for å være nysgjerrig altså, jeg bare tenker på de som er glade i å skrive lister - nå må vi snart få lagd en terminliste her inne! c",)

Skrevet

Dette var en koselig nyhet:-)))))). GRATTIS:-))))).

Alt kommer å gå så fint så. 3 barn er supert:-)))

(Hilsen en som har 4:-)

Min gamle farsa på snart 80 pleier å si...Det ordnar seg... Har du noen gang opplevd at ting ikke har ordnet seg til slutt.....Nei! ...pleier jeg å si da.... Der ser du... sier han da...:-)

Så jeg sier som min gamle far!!!!!.... Det ordner seg:-))

Skrevet

Gratulerer så masse med liten dritgreispire ;-)

Er nesten litt misunnelig, men samtidig så holder det med lille Jojo for meg... ihvertfall nå....

Klemmer i massevis og HEIA HEIA fra meg :-)

Skrevet

hehehehe.... jeg kan jo ikke svare på det, for det er jo helt flaut.... men det ser ut som om det ikke er før 19.mai ;-))))))))

Skrevet

HURRA, 19. mai er bursdagen til Karosnuppa!! Svigerinnen min har termin 17. mai :)

Skrevet

Gratulerer så veldig mye =o)

3 barn er kjempefint å ha,det. Er ei stund siden jeg fikk 3.mann (1988), men det var ikke noe mer jobb enn med 2,synes jeg.

Igjen,gratulerer =o))

Skrevet

Heisan

Jeg er ganske fersk 3 barns mor jeg da, har en energiklump på snart 8mnd, og 2 jenter på snart 8 og 6.

Jeg syns det er stort jeg da, men jeg kunne godt tenkt meg litt søvn i ny og ne....men i det store og det hele føler jeg meg kjempe privligert som har fått 3 herlige barn.

Hvor gamle er de barna du har da?

Skrevet

Næmen, gratulerer! Leste dette først nå, overskriften var jo ikke så avslørende! Gleden kommer etterhvert den!

Skrevet

Næmmen, så moro da!

Gratulerer så masse!!!

Ikke rart det tar litt tid å fordøye, men det kommer, det kommer:)

(må innrømme at det tok litt tid sist, men sååå takknemlig jeg var, og er! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...