dritgrei hei hei! Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 hmmm.... mulig jeg trenger litt heiing noen mnd fremover... Det er sikkert rart å snakke om det så tidlig, men vi har altså vunnet i babylotteriet! Vi skal ha enda en dritgreibaby, og jeg blir redd og svett og spent og alt.... skulle vel egentlig ønske det var PMS som kunne gå bort med homeopati, men denne lille tingen lar seg nok ikke lure av naturpreparater. Det blir sikkert fint, men akkurat nå lurer jeg på hvor pengene og kreftene og humøret skal komme fra.... Dere må heie sånn i ny og ne .... shit.... trebarnsmamma er sprøtt! jaja.... er jeg frekk som ikke jubler?
Milli Vanilli Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hei hei :-) heia heia fra meg Det blir nok stas skal du se, så håper vi at kreftene, humøret og jubelen er på stigende kurve
dritgrei hei hei! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 takk for heiing, jeg tror nok kurven vil være stigende altså! :-) Jeg snuste akkurat innom Bim, og kjente at åååååååå spenningen og ventingen på nytt liv er enestående, så håper jeg bare at jeg vil klare å ta vare på lille ting. :-))) og hvordan går det med dåpskjolen???
Hobbyfotografen og Em Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer! Og lykke til som trebarnsmor!
Milli Vanilli Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Det var jo bra at den var stigende! Dåpskjolen er ferdig!! Mangler bare å sy luen. Har bare noen dagers pause for å gjøre det den helt ferdig med bånd :-)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 kjære heiagjenledern vår! Gratulerer-!! Tenker gleden bobler over når ting synker inn =) Mange tanker nå,men jeg lover deg at di forsvinner. Min erfaring er,blir ikke dyrere med nr 3.man har det meste i hus,og klær går i arv.alt det andre? Pyttsann,ta det når det kommer.men når nr 5 kommer.da blir det dyrt =)) Heier på deg og babyspira jeg. "hei og hopp,hei og hopp" Klem klem =o)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 du er kul, jeg syns det er stilig at du sydde den!!! Jeg føler at jeghadde en finger med i spillet og det er gøy syns jeg!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2007 det er sant, vi har det meste av utstyr, men det koster jo å ha disse ungene :-) men du har rett.... tre unger... pøsj - det kunne vært fem ;-))))
Gjest Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 hehe.min 3 ble til 2.da satt jeg med 4..å knips,enda en kom uventa men velkommen =) Tenk om det er to da.hehe
Hobbyfotografen og Em Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Sikker på at det bare er en inni der da? hehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DET ER DEN FINESTE PMS-VARIANTEN JEG HAR HØRT OM PÅ LENGE!!!! Hipp hurra for en liten dritgrei spire - det er jo bare helt fantastisk!!!!! Det er faktisk ingen bombe heller, for du har snakket så mye om det som bare en kvinne som er klar for det gjør;-) Det er også sånn vi "modne" oppfatter skjønner du småen:-)) Men dette var gledelig og nå ble jeg varm og glad inni meg:-) Det er mange sjeler der ute som venter på å komme tilbake hit til jorden vet du:-) Gratulasjoner og klemmer i fleng til hele dritgreigjengen!!!
Milli Vanilli Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 he he, en finger? Du hadde ihvertfall en hel hånd. Neida, er glad for at du heiet. Blir ekstra spesiell når jeg har laget den selv.
Maud Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Ååååå, så gøy! Gratulerer masse. Jeg kjenner igjen tankene dine - orker vi dette? Hvordan skal jeg fungere som trebarnsmor osv. Jeg er sikker på at du klarer dette bra. Når kommer den lille dersom dette varer helt til 40 uker da? Jeg er heller ikke overrasket over beskjeden. Hørte en mer enn vanlig nyskjerrighet og glede på mine vegne da jeg kom med den samme beskjeden. Jeg hopper ikke på trampoline i elg-kostyme, det gjør så vondt i bekkenet, men jeg heier!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2007 hvorfor er dere ikke overrasket når jeg er det selv.... jeg ville jo vente i fire år til... det for tidlig tenker jeg. Lille dritgreibabyen skal jo sitte på fanget lenge, hun fortjener å være liten lenge, nå må hun bli hushjelp i en aldre av tre og må ut i jobb i en alder av fem for å få hjulene til å gå rundt, og dritgreigutten stakkars han kommer ingen til å huske for han klarer seg jo selv, og driver et selskap i oljebransjen i en alder av 10.... stilig barndom. :-) så altså planlagt var det ikke, ønsket - joda om noen år - velkomment - selvsagt. Men begeistring over andres små mygger det har jeg ingen srupler ved, de er jo så fine, også lukter de så godt! Men de bråker.......
Maud Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Vil du heller at jeg skal si at det var overraskende? Da kan jeg si det :-) Jeg er heeelt sikker på at dere klarer dere bra selv om barna må ut i jobb tidlig og bli berøvet for hele din barndom ;-)
Tiggywinkle Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer så mye:-) Kos med nok en liten dritgreibaby, da... Det går nok så bra skal du se, de fleste problemer blir det ingenting av, så de to andre har store muligheter for å beholde barndommen en stund til... Heia, heia klem
Plutseliten :) Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer SÅ gøy!! Masse heiing skal du få...dette kommer til å bli helt topp Og klart du har fang som rommer både 1,2 og 3 små ))
Gummelillan Skrevet 12. september 2007 #18 Skrevet 12. september 2007 Hipp hurra, nå ble jeg glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er skikkelig tåreperse i dag etter litt for travel dag på jobb, enda mer travel ettermiddag hjemme (3 barns mor jeg vet du.. ;-)) og så kikka jeg på Jordmødrene på tv og siden har tårene trillet... Og da blir det ikke bedre av slike nyheter må vite! Så gøy! Vet du, jeg tenkte faktisk på deg på jobb i dag. Må til din by neste fredag for å holde et foredrag og tenkte at hvis-om-atte-dersom-atte du har planer om en liten bytur den dagen kunne vi jo kanskje drikke kaffe før jeg må vende nesen hjem igjen...?
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. september 2007 Klart vi skal drikke kaffe gummis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller cola, eller spise lunch eller noe annet hyggelig når du har pause! har du nr mitt???
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 13. september 2007 Jeg later som jeg ikke leste dette ;-)))))))) (klart det bare er en!!!)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 13. september 2007 jeg kan vel ta tak i det nye slagordet mitt: det kan så fort gå godt... det blir sikkert fint
Karomamma Skrevet 13. september 2007 #23 Skrevet 13. september 2007 Gurimalla, nå ble jeg glad!! SÅ UTROLIG GØY!!! Gratulererer så masse med en liten ny dritgreibaby, jeg går ut fra at hun første rykker opp i gradene og fra nå av er dritgreijenta...? Det var en fin melding å se på morrakvisten! Mange klemmer til deg!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 13. september 2007 takk karomamma... akkurat i dag trenger jeg en klem mer enn noe, for jeg syns dette er mer skummelt enn fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå