Gå til innhold

HVA STÅR PÅ MIDDAGS-MENYEN I DAG DA JENTER???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget grønnsaksuppe! Gleder meg. Blir bare litt slit å skjære alle grønnsakene, men får kanskje litt hjelp av 6-åringen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal lage lasagne jeg da.... håper jeg og får i meg litt... er lei kvalmen, men bare 3 uker igjen til den skal være borte i følge boka... hehe

Skrevet

Fy filler'n - jeg må bare si det: her er det mange flinke mammaer!!!!! Man klager over kostholdet til mye av befolkningen i Norge, men ekspertene kan ikke ha vært inne på denne siden! Masse hjemmelaget, noe tradisjonelt, noe nytt og spennende - min konklusjon er:

Det er mange som kan glede seg til middag i dag!

Ha en riktig fin middag alle sammen ;)

Skrevet

Her blir det kjøttkaker og pølser, potet , gulrot, erterstuing og surkål med brunsaus:o))

Skrevet

Her blir det nakkekoteletter, poteter, aspargesbønner og gulerøtter. Med sjysaus.

Skrevet

tikka masala med svinekjøtt...mmm... :)

Skrevet

her blir det Kapteinens fylte rødspette og ris :-) mmmm..

Skrevet

Vi skal ha en blandet salat med avocado og marinerte scampi. Fikk noen gode middagstips på denne tråden;)

Bon appetit!

Skrevet

Her blir det pizza fra milano! ;) Svigers spanderer så da er det heeelt greit siden jeg og sambo er ganske så fattige for tiden :P

Skrevet

Her i gården blir det wok med kylling, grønnsaker, chop sueysaus og ris. Nam! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...