Gå til innhold

HVA STÅR PÅ MIDDAGS-MENYEN I DAG DA JENTER???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen idé til hva jeg skal finne på, men frister å kjøpe en kebab eller meny på mac donalds...:) enkelt og greit. hehe

eller kanskje jeg kan stjele litt tips her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir "singel"-pizza på meg idag, har lånt vekk ungen til en kosesyk bestemor og sendt mann min på jakt i ei uke!! Så idag skal jeg kose meg å nyte stillheten!

Skrevet

tror det blir amerikansk gryterett her, med salat og baguetter

Skrevet

Her blir det stekt kyllingfilet i sursøt saus & ris =) Nam nam

Skrevet

Vi skal ha stekte svinekoteletter, med kokte poter, og gulrøtter, og brun hjemmelaget saus :o)

Skrevet

*hysj* jeg skal stikke innom jafs å kjøpe burger.. bare til meg selv:p og de andre får kjøttkaker.. kan hende jeg spiser det å... men nå har jeg hatt lyst på burger såååååå lenge...Hehe

Skrevet

Skal ha kjøttdeig og spagetti med hjemmelaget saus:) gleder meg! Nesten så jeg vil lage middag nå ;P

Skrevet

Har unger på 4 og 7 år og de synes det er immari fint å slippe grønnsaker til middagen. Så i dag tar jeg populærvarianten:

Kjøttboller i brun saus (tar 5, 6 min å lage til med Toro til hjelp :))

eller pølser med ketshup.

Potetmos álla Maggi, blir til mammas spesial på 10 min:

1 stk blomkålhode, litt purre og kålrot hvis jeg har det, kuttes opp og kokes mørt og moses med stavmixer. Dette blander jeg godt inn i Maggi potetmos, og vips smaker det ti ganger mer, ungene strålende fornøyde og jeg hakket bedre samvittighet for å få i dem noenlunde næringsrik mat..!

Ha en deilig middag, jenter!

Skrevet

tror det blir fiskeboller i hvit saus med grønnsaker og poteter. eller kanskje noe pastagreier... huff, har ikke peiling kansje det bare blir pytt i panne med speilegg og karbonader. ikke så veldg oppegående 6 dager etter fødsel...

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng med grønnsaker og potet. Is til dessert siden det er en så fin dag :)

Skrevet

Bali-kyllinggryte her også;)

Skrevet

Tror det blir fiskegrateng her i dag. Har en liggende i fryseren og hadde ikke så lyst til å gjøre noe stort i dag. Skal bake boller så da blir det enkel middag :)

Skrevet

I håp om å få mat i gutten på 3 som er syk så skal vi ha pannekaker med blåbær og bacon i dag. Det er nemlig favoritten hans.

Skrevet

Fiskegrateng. Med mye grønnsaker og litt godt fett.,mmmmmm.

Skrevet

her blir det tikamasala kylling med ris og salat:) Nam

Skrevet

Hehehe...... Idag skal jeg og min sønn ha fiskeboller, hvitsaus og poteter og gulrøtter til. Min sønn skal få reker attått=)) Han ELSKER det. Min mann kommer seinere hjem, så han får eta rester=)

Skrevet

Jeg og snuppa er alene i kveld. Da blir det enten tomatsuppe(uff, men vesla liker det så godt) eller så lager vi eggerøre og har på brødskive :o)

Skrevet

Har tatt opp kjøttdeig. Kanskje jeg skal overraske gubben med Pizza??

Skrevet

Idag blir det fylt loff...

Steiker kjøttdeig, krydrer og blander i ost og innmaten av loffen som jeg "huler ut"..

Så fyller jeg i "stuffingen" og legger på lokket.. også skal loffen "steikes", gjerne i folie, til den blir sprø og varm..

Ved siden av lager jeg salat og muligens en saus.. Bearnaise er veldig godt til, men det er tross alt bare onsdag.. Hmm.. Landskamp-onsdag.. Jaja.. får veie litt fram og tilbake ;o)

Skrevet

Her blir det fiskeboller i hvit saus , med reker og karri...nam nam!!

Til kveldes skal jeg jammen spise grøt med MASSSSSSE kanel på.....

Skrevet

Her blir det hjemmelaget potet/purresuppe med hvitløksbrød til:-)

Skrevet

har hjemmelagede carbiser som vurderer hamburger til middag med salat og greier... men har liksom ikke mat lyst kjenner jeg... er bare kvalm...

Eller kanskje noe pasta greier. usj.. *syte* eller kanskje grøt med kanel...:) hehe. så det skjer noe snart her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...