mto2 Skrevet 12. september 2007 #26 Skrevet 12. september 2007 Middag eller varm lunch kvar dag. Faste tider? Nei, varierer mellom 16 og 19. Som oftast eg som lagar, men han tar sin tørn viss han er først heime. Om mannen blir sur? Nei, då må han jo bli sur på seg sjølv også for å ikkje ha laga middag...
mrss83 Skrevet 12. september 2007 #27 Skrevet 12. september 2007 Når jeg jobber formiddag er det middag rundt 17 og det er mannen som lager den, de dagene som jeg har fri, som i dag, og han er på skolen så blir det gjerne litt senere og jeg lager middag. Når jeg jobber ettermiddag lager han seg hamburger eller no annet lett, mens jeg har med meg brødskiver på jobben.
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 12. september 2007 #28 Skrevet 12. september 2007 Jeg kjøper inn-han lager.Samme tid hver dag.Han tar også oppvasken og rydder.Det erhan som er mest ivrig på middag så da blir det sånn.Jeg og barna kunne godt spist senere,de spiser jo uansett når de kommer fra skolen,til ulike tider.Men..det er godt å få middag servert :-) Så næi,han blir ikke sur hvis middagen ikke er klar til han kommer fra jobb.Men han blir veeeldig glad når jegbestiller pizza da...men det skjer ikke sa veldeig ofte.
velsignet med to Skrevet 12. september 2007 #29 Skrevet 12. september 2007 En gang om dagen Har ikke faste tidspunkt, tar det som det passer med andre planer. Vi bytter på å lage middag.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. september 2007 #30 Skrevet 12. september 2007 Middag hver dag ja. Ikke fast tid, men jeg er som oftest veldig sulten etter jobb, så det er jeg som lager middag. Jeg kommer også først hjem. Sambo er ikke flink til å lage mat, men går "kurs" hos meg. I helgene lager vi alltid mat sammen.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #31 Skrevet 12. september 2007 Vi har middag hver dag ) Ikke alltid faste tider, nei...alt fra kl 17-18 et sted. I helger gjør vi noen ganger unntak. Lar snuppa få middag før oss, mens vi spiser etter at hun har lagt seg. Her bytter vi ofte på hvem som lager middag.
Topp 10. Skrevet 12. september 2007 #32 Skrevet 12. september 2007 Her er det stort sett middag hver dag, noen ganger kan vi ordne sikkelig godt kveldsmat bord, så det blir ikke direkte middag!! Men jeg ordner noe å spise hver dag... Det blir ofte seint her alt fra 18-21, dette fordi samboer driver med fotball. Og har trening hver dag etter jobb! Der er alltid jeg som lager... trives med det, samboer tar mer husarbeid:) Samboer blir aldri sur om maten ikke er ferdig til han kommer hjem:)
Hemmeligheten Skrevet 12. september 2007 #33 Skrevet 12. september 2007 Jeg er gessenke så her er det veldig delt. Når jeg er alene lager jeg middag ca 3 ganger i uken. Når han er hjemme lager vi middag 5 ganger i uken. Da lager endten jeg eller vi sammen. En sjelden gang han alene. Vi har nær familie og spiser gjerne hjemme hos noen av dem vertfall en gang i uken. Når han er hjemme spiser vi ute ca en gang i uken av og til mer. Faste tider? Nei. Her varierer det mellom 16 og 19 ca.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #34 Skrevet 12. september 2007 Tja, ikke godt å si hvor ofte... Sjelden vi er hjemme samtidig, han jobber på kino og er stort sett gått på jobb når jeg kommer hjem...så det hender vi må møtes på kafe eller noe om vi ikke har sett hverandre/pratet skikkelig på noen dager... Men blir stort sett noe lettvint for meg selv, er ikke noen stor kokk, men når han har fri dag lager han middag, kokk i militæret og liker å holde på. Jeg er oppvaskhjelp og trives med det så langt!
Kahbean Skrevet 12. september 2007 #35 Skrevet 12. september 2007 Jøss det her var noe helt nytt for meg! Viste ikke at det var folk som ikke spiste middag hver dag? Hva spiser dere da... eller spiser dere bare ikke? Jeg er oppvokst med å spise middag hver dag på samme bord med min familie og slik gjør vi det også nå med min mann og barn. Jøss hvor sjokkert jeg ble når jeg leste ei som spiser middag 2-3 i uka. Her varierer det hvem som lager. Det spørs helt på hvem som er hjem og hvem som kommer med en ide om god mat til den dagen. Jeg lager ofte men mannen min er kjempeflink også. Hvis vi er sliten eller opptatt så kan det hende seg at vi jukser å spiser ut eller hiver noe enkelt i ovnen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. september 2007 #36 Skrevet 12. september 2007 Har middag hver dag, har altid vært vant til dette. Noen ganger lager vi sammen, andre ganger han om jeg trener, eller vi spiser ute, men som regel er det meg som lager middag. Er som regel mat når vi kommer hjem fra jobb, jobber sammen så er altid samtidig hjemme. Men når man har turnusarbeid så er det ikke altid så lett at det blir mat hjemme- men middag blir det uansett. Idag er vi på jobb til ni, så ble take-away idag- og det er deilig innimellom.
Smellt P. Tjukka Skrevet 12. september 2007 #37 Skrevet 12. september 2007 Middag hver dag ! Ikke alltid til samme tid ! Mannen blir ikke sur , det er like mye hans ansvar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå