Gå til innhold

Ting vi trodde da vi var små.....

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Husker at jeg da jeg var veldig lita hele tiden pleide å snike meg oppi senga til lillesøstra mi. Og da mamma og pappa kom opp for å legge meg på plass i min egen seng igjen så holdt jeg for øynene. Husker at jeg tenkte, at hvis ikke jeg kunne se dem, så kunne heller ikke de se meg hihi:)

Også husker jeg at vi drev og lekte inne på soverommet til mamma og pappa en gang, også fant vi endel kondomer som vi rulla ut. Husker at jeg trodde det var sånne som mammane hadde på puppene for at ikke melka skulle renne ut eller noe sånnt. Husker ikke hvor gammel jeg var da, men var ikke så veldig gammel da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Trodde at en som het Arvid som var snau hadde brukket håret.

- Viss vi ikke kom oss fort nok ut av badekaret så ville vi ende ned i sluken.

- Nissen.

Hehehehe;D De jeg kommer på i farten!

Skrevet

Jeg trodde at de menneskene vi så på TV kunne se oss som satt hjemme i stua og så på. Jeg husker jeg ble overrasket da jeg lærte at sånn var det ikke. I dag er jeg flau over at jeg kunne tro noe så dumt. Tenk hvor slitsomt det ville vært for alle programlederne og filmstjernene,... hvis de skulle se alle som så på dem på TV - da måtte de hatt mange øyne, he...he...

Skrevet

hehehe det trodde jeog ;o)

og på nissen, og at i en kum her jeg bor bodde det ei heks... ;o)

Jaja livlig fantasi =)

Skrevet

jeg trodde at i gamle dager var verden sort hvitt... var jo sånn gamle bilder var.... hihi, rart å tenke på det nå:-)

Skrevet

at snørr var hjernemasse.....

Skrevet

Trodde det var et monster nede i kjelleren, så måtte løpe raskt hver gang opp trappen for ikke å bli tatt.

Storebroren min og en kamerat av han lurte meg til å tro at det bodde en heks i et hus i nabolaget. Og når man rørte ved en boks som var like ved huset hennes, ville hun komme løpende ut og ta deg.

At det var en hval under bryggen og den bodde der fast.

At tamponger ble brukt som prevensjon...

det jeg kom på, hehe.... At jeg kunne være så dum;p

Skrevet

At pappa gav bort alle kattungene våre til en snill mann i nabobygda. Sjokke var stort og skuffelsen enda større da jeg sjønte at det hadde vært bare en stor løgn. *stakkars pusekattene*

Skrevet

Jaaaa min katt gikk seg bort på fjellet.......

Skrevet

at sangen "forever young" var til min farfar som hette john! hihi, sang forever john av full hals jeg!!!

Skrevet

Hahahaha;D Jeg trodde og at gamle dager var sort/hvitt. Må innrømme at når jeg gtenker på gamle dager den dag i dag så ser jeg det for meg i sort/hvit! Hehehehe;-) Har aldri tenkt over det!

Skrevet

Hehehe, herlig.

En kompis av meg trodde at hunden hadde flyttet hjemmefra fordi han var blitt voksen ;):)

Skrevet

Jeg trodde slangen Sherakan fra jungelboken bodde i kjelleren vår,

var livredd for den.

:-)

Skrevet

Trodde at babyene kom ut gjennom navlen, for det hadde jeg faktisk sett på TV...

Og jeg trodde at de ble til ved at man festa et plastrør mellom pungen til pappan og navlen til mamman slik at sædcella kunne svømme over. Søstera mi sa nemlig at de svømte gjennom et rør fra pappa til mamma...

Skrevet

At kongen ikke gikk på do... Hvorfor akkurat det var noe å henge seg opp i, aner jeg ikke, men ble skikkelig skuffa da pappa sa at "jo da, han gjør nok det han å..."

At det var en mann under trappa som, om jeg ikke løp fort nok opp, stakk hendene sine ut mellom trinnene og tok foten min.... Grøss...

Gjest otilie79;)
Skrevet

Han der mannen under trappa hadde vi hjemme hos oss også:( Er enda ikke glad i trapper med åpne trappetrinn....hehe

Skrevet

Når du vinket til nordlyset med ett hvitt klede, så kom det og tok deg:O)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Ja, også trodde jeg at stjernene hadde farger, at de var røde, grønne og blå.

Skrevet

trodde at de som ikke ble døpt ikke fikk hår på hodet..hehe..

Skrevet

Trodde et de kattungene pus fikk en gang hadde rømt ut av kjeller vinduet.....det sa pappa....jaaaaaaaaaaa

og så trodde jeg at barn blei laga i en bakebolle, man bare blanda et egg, litt melk og litt mel, stekte i ovnen en stund og så blei det en baby....

og det samme over her, at hvis man gikk ut med et hvitt laken e.l så kom nordlyset å tok oss....

Skrevet

- at man fikk firkantete øyne av å se for mye på tv :o)

- at menn kledd i dongeribukse og dongerijakke (samtidig) var lokkemenn (var bestevenninna mi som fortalte det) (4 år..hihi)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Husker de alltid sa at vi ikke måtte ta skistavene i øyet for vi kunne bli blind. Dette måtte jeg jo teste, og satte den jerntuppen på skistaven mot øyet for å se om jeg ble blind (husker ikke om jeg hadde den helt inne på øyet da)

Skrevet

Trudde en fyr het Peis, ei veninne som kalte han det. Jeg og mamma møtte han på butikken, og jeg sa:hei peis... Da ble mamma litt sur, ja.

Skrevet

- At fraglene bodde inne i veggen våres.

- Jeg hoppet bort til sengen, jeg trodde det bodde noen der og trakket jeg fornærme ville de ta meg.

- nissen

- At hvis en gjøk gol, kunne vi sitte under treet og ønske oss noe.

- At det var en skatt ved enden på regnbuen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...