Gå til innhold

Flaskerullingen funka delvis...


Anbefalte innlegg

Skrevet

eg bler me å rulle eg og..har termin om 4 dager men menstermin i dag..

lykke t jenter..håpe dette fynke på oss nå då... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på denne ja =)

 

Men til HI, går det an å strippe når man ikke er moden ? Jeg trodde man bare kunne strippe hvis man var moden, for å få fortgang på ting.

 

Mulig jeg har misfirstått ?

Skrevet

Må hive inn et innlegg i mårå om det skjer noe da jenter!!! :) venter i spenning på andres vegne..... :):)

Skrevet

Jeg vet ikke om man må være moden for å strippe. Jeg var hos jm for to uker siden og da var jeg ikke moden. Men hun "dro litt" i livmortappen alikevel - for å hjelpe til - som hun sa... Jeg venter nemlig et stooort barn, så hun er veldig villig til å hjelpe meg på alle måter. Tror kanskje de ellers er litt mer tilbakeholdne med å strippe. Det er i hvertfall det inntrykket jeg har fått her inne.

Skrevet

Har rulla med jevne mellomrom i ettermiddag og kveld jeg,mens jeg sitter foran pc. Men ingenting som skjer enda... Får finne fotmassasjerulleren til greys begynner. :)

Kose dere foran tv med rullingsen da jenter!!! He he....

Skrevet

Nå orker jeg ikke rulle mer - senga roper på meg! Skal bli spennende å se i morgen. Skal vi melde på denne linken, da?

 

Da må vi passe på å holde den oppe...

Skrevet

Rullet som bare det, kommer til å være støl i morgen!

En meget aktiv baby i kveld. Men ikke noe vondere enn vanlig, blir spennende i morgen, får fortsette da.

God natt:)

Skrevet

he he:) moro å se at d er flere som tror på dette... d er jeg som anbefalte rullinga. jeg fødte ei uke før termin, å det var min jordmor som anbefalte rullingen:D

så jeg håper d er like effektivt på dere som med meg etterhvert.

men babyen kommer sikkert ikke uten at d er klart....

klem fra

Skrevet

Ja vi melder på denne linken, så vet vi hvor vi finner hverandre. :)

 

Ha en god natt rulledamer!!

Snakkes i morgen! :)

Skrevet

Masse kynnere her ihvertfall, men det blir vel ikke noe mer ut av de nå heller. Orker ikke rulle mer i kveld, sov godt alle sammen.

Skrevet

God morgen, jenter! Noen som har merket noe?

 

Ikke noe nytt her. Har hatt mange, sterke kynnere i natt, men det har jeg i grunn hatt før også. Er sliten og trøtt - var så mye våken i natt. Tror jeg skal prøve å sove litt til!

 

Skal bli spennende å følge med her utover dagen. Slimproppen min gikk jo på formiddagen, så det kan jo ta litt tid...

 

Håpe, håpe:)

 

 

Skrevet

God morgen!!!

 

Har ikke merket noe forskjell her heller.... Alt er som før.... Men håper at det skjer noe snart!!!

Trøtt jeg også. Sover lite og dårlig om nettene for tida. Vondt å finne god stilling. Sliter med vondt bekken. :(

 

Så nå skal jeg ha meg et langt og varmt bad!! :)

 

Følger med på denne linken utover dagen! :)

Skrevet

Hei:)

Ingen forskjell her heller, MEN fytti for en aktiv unge det har vært i natt!

Har nesten ikke sovet noe som helst.

Masse kynnere, men det er jeg jo vant til nå kan man si...

Blir spennende å se utover dagen da:)

Skrevet

Ingen resultater her nei......

Skrevet

...Hmmm, ingenting her heller...men så var eg jo ik så tålmodig heller;0)...han kjem vel når alt er klart:0))

Skrevet

sitter å ruller nå jeg:) har ennå 3 uker igjen, men ei venninne av meg med termin ei uke før meg fikk sin baby i natt. kjenner jeg ble litt misunnelig jah:-)

Skrevet

Masse kynnere - er totalt utslitt! NÅ ORKER JEG IKKE MER - FÅ UT DEN UNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ingen endring her heller, men skal prøve med litt rulling til kvelden igjen :-)

Skrevet

Mye murringer og løs mage her..!! Kanskje det er noe på gang?!

 

Hadde vel egentlig håpet at sønnen vår på 4 skulle bli kvitt brennkoppene før babyen kommer, men det er jo som pest. Sprer seg videre hele tiden, og er jo nesten umulig å bli kvitt.

Skrevet

vel her er et ingen endring:) men lille gutt ble kjempe aktiv både under og etter rullingen:) hehe...

Men har hatt en del kynnere i dag og vært KVALM... usj...

Skrevet

Jeg ruller videre i kveld - nekter å gi meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...